مدیرکل کمیته امداد استان تهران از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است
مدیرکل کمیته امداد استان تهران دوشنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم استان تهران است.
خبرگزاری میزان -
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند؛ بنابراین گزارش؛ ارتباط از طریق سامانه سامد به منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهروندان استان تهران، دوشنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری تهران پاسخگوی شهروندان این استان است.
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند؛ بنابراین گزارش؛ ارتباط از طریق سامانه سامد به منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه میان مسئولان و مردم با هدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *