741 بار مزاحمت تلفنی یک فرد در کرمان برای اورژانس
خبرگزاری میزان - فردی در مدت سه روز از یکی از خطوط تلفن همراه در کرمان 741 بار مزاحمت تلفنی برای خطوط 115 ایجاد کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش به نقل از تی نیوز، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه
علوم پزشکی کرمان روز چهارشنبه با ارسال این پیام که 'مقصر اصلی کیست؛
خودتان قضاوت کنید.' از مردم خواسته در مورد اینگونه اقدامات ناشایست که
موجب ایجاد خلل در کار یک ارگان مهم مانند اورژانس می شود خودشان به قضاوت
بنشینند.
بنابر این گزارش شخص مزاحم، علاوه بر مشغول کردن خطوط 115 که بسیار حیاتی است با به کار بردن الفاظ نامناسب موجب بر هم زدن آرامش ذهنی کارکنان مرکز پیام 115 می شد که البته باید با آرامش، هدایت و کنترل واحدهای عملیاتی را به سمت مصدومان داشته باشند.
در ادامه این گزارش آمده است: چه بسا خانواده هایی در زمان مزاحمت این شخص و مشغول کردن خط ارتباطی 115 به علت عارضه قلبی، تشنج، تصادف و غیره با 115 تماس گرفته و با صدای بوق مشغولی مواجه شده اند. چقدر شنیدن صدای بوق مشغولی در این مواقع زجرآور و مرگ آور است و چقدر این ثانیه ها از ساعت طولانی تر می شود.
این گزارش می افزاید: آیا این شخص مزاحم تاکنون خود و خانواده اش درگیر بیماری یا عارضه ای نشده است که اهمیت کار 115 را بداند؟
اداره حراست و نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با مشاهده تکرار این مزاحمت، اقدامات قانونی را انجام داده و این موضوع از طریق حراست و واحد حقوقی دانشگاه در حال پیگیری است.
همچنین در این گزارش آمده است: حدود هشت هزار و 766 مورد مزاحمت تلفنی از اول شهریور سال جاری تاکنون یعنی 30 روز، برای سامانه 115 کرمان ثبت شده است.
این گزارش ادامه داد: آیا با شنیدن الفاظ نامناسب روح و روان کارکنان سامانه 115 بهم نمی ریزد؟ بدون شک تاثیر بدی خواهد گذاشت اما همواره کارکنان این سامانه در این مرکز با گشاده رویی و متانت در کلام پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
بنابر این گزارش شخص مزاحم، علاوه بر مشغول کردن خطوط 115 که بسیار حیاتی است با به کار بردن الفاظ نامناسب موجب بر هم زدن آرامش ذهنی کارکنان مرکز پیام 115 می شد که البته باید با آرامش، هدایت و کنترل واحدهای عملیاتی را به سمت مصدومان داشته باشند.
در ادامه این گزارش آمده است: چه بسا خانواده هایی در زمان مزاحمت این شخص و مشغول کردن خط ارتباطی 115 به علت عارضه قلبی، تشنج، تصادف و غیره با 115 تماس گرفته و با صدای بوق مشغولی مواجه شده اند. چقدر شنیدن صدای بوق مشغولی در این مواقع زجرآور و مرگ آور است و چقدر این ثانیه ها از ساعت طولانی تر می شود.
این گزارش می افزاید: آیا این شخص مزاحم تاکنون خود و خانواده اش درگیر بیماری یا عارضه ای نشده است که اهمیت کار 115 را بداند؟
اداره حراست و نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان با مشاهده تکرار این مزاحمت، اقدامات قانونی را انجام داده و این موضوع از طریق حراست و واحد حقوقی دانشگاه در حال پیگیری است.
همچنین در این گزارش آمده است: حدود هشت هزار و 766 مورد مزاحمت تلفنی از اول شهریور سال جاری تاکنون یعنی 30 روز، برای سامانه 115 کرمان ثبت شده است.
این گزارش ادامه داد: آیا با شنیدن الفاظ نامناسب روح و روان کارکنان سامانه 115 بهم نمی ریزد؟ بدون شک تاثیر بدی خواهد گذاشت اما همواره کارکنان این سامانه در این مرکز با گشاده رویی و متانت در کلام پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *