تعزیر عوامل قاچاق کالا و تعطیلی واحد درمانی در گیلان/ رسیدگی به پرونده های قاچاق سوخت در کرمانشاه

1:15 - 02 مهر 1394
کد خبر: ۷۹۸۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- رسیدگی به قاچاق کالا در آذربایجان غربی و محکومیت قاچاقچیان لوازم آرایشی و سیگار در آذربایجان شرقی از جمله پرونده‌هایی بود که در این هفته در دستور سازمان تعزیرات حکومتی قرار داشت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، بنا به اعلام روابط عمومی های ادارات کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور آخرین اخبار این سازمان در سطح کشور به شرح ذیل است:
 
رسیدگی به پرونده قاچاق کالا در آذربایجان غربی
در استان آذربایجان غربی چهار پرونده قاچاق شامل صدها دستگاه گوشی تلفن همراه، دوازده هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، سی هزار شعله لامپ کم مصرف و مقادیر قابل توجهی پوشاک خارجی در شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون، عوامل متخلف برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ پنج میلیارد و 769 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

محکومیت قاچاقچیان لوازم آرایشی و سیگار در آذربایجان شرقی
در استان آذربایجان شرقی دو پرونده قاچاق شامل مقادیر قابل توجهی سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفتند و برابر قانون عوامل متخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و 55 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

رسیدگی به پرونده قاچاق پوشاک در اصفهان
پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی انواع پوشاک خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی استان اصفهان مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون عامل متخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 405 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالا در چهار محال و بختیاری 
سه پرونده قاچاق کالا شامل ذغال و چوب جنگلی در شعب تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری مورد رسیدگی قرار گرفتند و برابر قانون، متخلفان برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ حدود 65 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

تعزیر عامل قاچاق مواد خوراکی در خراسان شمالی
پرونده قاچاق 969قلم مواد خوراکی خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون عامل تخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 48 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

تعزیر قاچاقچیان پوشاک و لوازم آرایشی در زنجان 
چهار پرونده قاچاق هفت هزار و 85 ثوب پوشاک، 2233 متر پارچه و 1500 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون، متخلفان برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ حدود 700 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

رسیدگی به پرونده قاچاق پوشاک و واحد صنفی متخلف در قزوین
همچنین پرونده قاچاق مقادیری جوراب خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی استان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون عامل تخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 210 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

همچنین شعبه تعزیرات حکومتی استان قزوین یک واحد صنفی عرضه خشکبار را به علت تقلب در کسب به پرداخت نه میلیون و 200 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد. 

محکومیت عوامل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان
پرونده قاچاق سوخت به میزان 1200 لیتر نفت گاز در شعبه تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون، عامل تخلف برابر قانون به ضبط مواد سوختی مکشوفه ، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ حدود 17 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

تعزیر یک واحد صنفی متخلف در کرمان 
پرونده یک واحد صنفی پخش مواد غذایی به علت گرانفروشی و عدم درج قیمت در شعبه تعزیرات حکومتی استان کرمان مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از احراز تخلف، متصدی این واحد صنفی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت و نصب پارچه بر سر در مغازه محکوم شد.

رسیدگی به پرونده های قاچاق سوخت در کرمانشاه
در استان کرمانشاه پرونده قاچاق مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی در شعبه تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون، عوامل تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ حدود چهار میلیارد و 860 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

تعزیر عوامل قاچاق کالا و تعطیلی واحد درمانی در گیلان
در استان گیلان پرونده های قاچاق چوب و لوازم آرایشی خارجی در شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون متخلفان به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 261 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

همچنین شعبه تعزیرات حکومتی گیلان یک مطب دندانسازی را به علت عدم مجوز فعالیت به پلمپ و مصادره لوازم محکوم کرد.

رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا در مازندران 
پرونده های قاچاق شامل مقادیری خاویار و دارو در شعب تعزیرات حکومتی استان مازندران مورد رسیدگی قرار گرفت و برابر قانون عوامل تخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 241 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

تعزیر عوامل قاچاق کالا در یزد 
سه پرونده قاچاق شامل یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیر قابل توجهی پوشاک خارجی در شعب تعزیرات حکومتی استان یزد مورد رسیدگی قرار گرفتند و برابر قانون، عوامل تخلف به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *