نیروی انتظامی با روحیه جهادی در حال دفاع از کشور است/ ناجا مظهر اقتدار است

17:36 - 31 شهريور 1394
کد خبر: ۷۹۴۹۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که بالاترین سرمایه در کشور ما این است که اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید روحیه جهادی داشته باشیم، گفت: نیروی انتظامی با داشتن این روحیه و از جان‌گذشتگی همچنان در حال دفاع از کشور است.
نیروی انتظامی با روحیه جهادی در حال دفاع از کشور است/نیروی انتظامی مظهر اقتدار است

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سردار حسین اشتری در سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا اظهار کرد: 35 سال پیش صدام با همکاری کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا و اسرائیل به کشورمان حمله کرد که آن زمان با توجه به نوپا بودن انقلاب ما آمادگی لازم برای دفاع از کشور را نداشتیم اما روحیه رزمندگان توسط امام راحل دمیده شد و این موضوع سبب شد تا ایران در راستای دفاع از کشور اقداماتی را انجام دهد که تمام مردم دنیا تعجب کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در تحریم‌ها به خودکفایی رسیدیم افزود: در واقع شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی ایران یک کشور بسیار قوی است که می‌تواند از خود دفاع کند.

سردار حسین اشتری با اشاره به اینکه بالاترین سرمایه در کشور ما این است که اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید روحیه جهادی داشته باشیم گفت: نیروی انتظامی با داشتن این روحیه و از جان گذشتگی همچنان در حال دفاع از کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا بیش از 14 هزار شهید تحویل انقلاب اسلامی کرده است، گفت: 3700 شهید در دفاع مقدس بوده و مابقی شهدا کسانی بودند که با اشرار و افرادی که به حقوق مردم تجاوز کرده اند مقابله کرده‌اند.

سردار اشتری با اشاره به این مطلب که در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که هر هفته شهیدی تحویل نظام می‌کنیم، گفت: امیدواریم با زنده نگه داشتن روحیه و مجاهدت این افراد نظم و امنیت را در کشور استقرار دهیم و هر روز نسبت به گذشته این امنیت را بیشتر کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا با اشاره به این مطلب که امروز نیروی انتظامی مظهر اقتدار است گفت: ما وظیفه داریم با تمام توان و وضعیت ار خون شهدا برای مقابله با کسانی که به حق خودشان قانع نیستند و دست به زور گویی می زنند مبارزه مقابله کنیم که این موضوع در سالهای گذشته به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به این مطلب که پیرو راه شهدا هستیم گفت: باید از این فرصت استفاده کنیم و در اجرای ماموریت ها یاری رسانیم و از همه مهمتر از تجربه های اندوخته استفاده کنیم به طوری که در تلاشیم تا تجربیات در این عرصه و خاطرات دفاع مقدس را به ثبت و ضبط برسانیم.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا با بیان این مطلب که برای شهدا و مردم ارزش قائل هستیم گفت: ناجا پاسدار ارزش ها است به طوری که ماموریت ها، خدمات رسانی هایی که صورت گرفته از معنویات است که برای آن ارزش قائلیم.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که بحران های زیادی را پشت سر گذاشته ایم گفت: تهدیدها را پشت سر گذاشته ایم که این تنها با آمادگی ما بوده و ما باید همیشه و در هر زمان برای مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، سایبری آماده دفاع از کشور باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *