ساماندهی آگهی های الکترونیکی خودرو
خبرگزاری میزان-رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت:سکوهای درج آگهی خودرو موظف شده اند بر روی همه بسترهای الکترونیکی خود اعم از وبسایت و نرم افزار موبایل، قابلیت سه گانه را ایجاد کنند. این قابلیتها شامل امکان احراز هویت آگهیدهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهیدهندگان، استعلام وجود خودرو بر اساس اطلاعات بیمه شخص ثالث است.
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/02/3430322_212.mp4']
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *