پیش بینی ۲ روش برای پیگیری شکایت زائران عتبات؛ عملکرد کاروان‌ها بررسی می‌شود

15:18 - 29 دی 1400
کد خبر: ۷۹۰۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به نظارت بر شیوه اعزام زائران به عتبات و راه‌های پیگیری شکایت‌ها نسبت به خدمات ارائه شده در کاروان‌ها، از برخورد با دفاتر زیارتی متخلف خبر داد.


حسن جلالی پور
|
France
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
0
لطفا راهنمایی بفرمایید که شکایات مربوط به تخلفات کاروانهای زیارتی عتبات( اربعین حسینی) را کجا و چه مرجعی رسیدگی میکند.
شماره تلفن پاسخگو و نام شخص و ادرس را لطفا مرحمت بفرمایید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *