استقرار میز ارتباطات مردمی در ساختمان وزارت نیرو/ تکریم ارباب رجوع هدف متعالی این وزارتخانه است
- به نقل از پاون، مریم کارگرنجفی افزود: نمایندگانی از شرکتهای مادرتخصصی، معاونت منابع انسانی و امور ایثارگران در این محل برای پاسخگویی به درخواستها و شکایات مراجعه کنندگان حضور دارند و ضمن دریافت نامهها، راهنماییهای لازم را به آنها ارایه میدهند.
وی تصریح کرد: به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری و به منظورارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاههای اجرایی، آن دسته از دستگاههای اجرایی (اعم از ملی و استانی) که به مردم خدمات ارایه میدهند، موظف هستند به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، نسبت به استقرار میز ارتباطات مردمی در قالب حضوری و الکترونیکی اقدام کنند که در این راستا وزارت نیرو اقدامات مهمی انجام داده است.
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو ادامه داد: در این محل، تمامی خدمات ارائه شده در میز ارتباطات مردمی الکترونیکی و حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سئوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینههای مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارایه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارایه خدمت به طور شفاف به مردم ارایه میشود.
وی اظهارکرد: وزارت نیرو از مهمترین وزارتخانههای کشور است که چشم انداز آن خدماترسانی آب و برق به طور شبانهروزی به مردم در سراسر کشور بوده و هدف متعالی خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع است.