تیم ملی ایران ست اول را واگذار کرد

13:17 - 30 شهريور 1394
کد خبر: ۷۸۹۵۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال ایران در ست نخست دیدار برابر تیم استرالیا در چارچوب رقابتهای جام جهانی 2015 ژاپن، نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ،تیم ملی والیبال ایران در آغاز مرحله سوم رقابتهای جام جهانی ژاپن از ساعت ۱۲:۴۰ امروز دوشنبه در شهر توکیو به مصاف استرالیا رفت که در پایان ست نخست تیم استرالیا با حساب از سد ۲۷ بر ۲۵ حریف خود گذشت.

تیم ایران در شروع بازی با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، عادل غلامی و مهدی مرندی به میدان رفت. دو تیم در ست نخست بازی را برابر پیش رفتند و سعی در آنالیز یکدیگر تا وقت اول استراحت فنی داشتند. استرالیا این وقت را ۸ بر ۷ به سود خود ثبت کرد اما بعد از آن ایران شرایط بهتری پیدا کرد و سرویس‌های خوب و دریافت‌های انتهای زمین وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۴ پیش افتاد.

تیم ایران دو امتیاز برتری خود را تا امتیاز ۲۰ حفظ کرد اما دو اشتباه از شاگردان کواچ باعث شد استرالیا به ایران برسد. در امتیازات بازی حساسیت زیاد شد و کار به دو امتیاز برتری پایانی کشید که در نهایت تیم استرالیا با حساب ۲۷ بر ۲۵ برابر ایران برنده شد.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *