مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعان توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد
- توسلی زاده با تأکید بر بیانات رئیس قوه قضاییه که هر چه ارتباط با مردم صمیمی تر، آساتر و نزدیکتر باشد، مفیدتر خواهد بود، یادآور شد: در ملاقاتهای مردمی تمام تلاش ما بر این است در فضایی کاملا صمیمی به مشکلات رسیدگی شود و مردم با آسودگی خاطر مشکلات خود را بر زبان جاری کنند.
وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت ما باشد، خاطرنشان ساخت: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل میشود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
رئیس کل دادگستری گفت: معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده و حرفهایشان را بشنویم، در فکر حل مشکلات آنها باشیم و با برخورد خوب به آنها اجازه دهیم حرف خود را به زبان جاری کنند.
توسلی زاده افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف میشود و میتواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله روزی را ببینیم که مردم کمترین مراجعه به دادگستری را داشته باشند و برای حل اختلافات خود بدون مراجعه به دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین از طریق صلح و سازش مشکلات خود را حل و فصل کنند.