وزیر فرهنگ با مردم شهر قنوات در قم دیدار کرد

14:11 - 09 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۶۰۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سیزدهمین سفر دولت سیزدهم به نمایندگی از رییس جمهور در شهر قنوات قم حضور یافت و در گفتگو با مردم این شهر در جریان مسائل و مشکلات مردم این شهر قرار گرفت. وزیر فرهنگ با مردم شهر قنوات در قم دیدار کرد

- طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی به عنوان نماینده رییس جمهور در شهر قنوات بخش مرکزی قم حضور یافت و با مردم این شهر به گفتگو پرداخت و سخنرانی در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر بررسی مسائل و مشکلات منطقه در جریان بازدید میدانی از جمله برنامه‌های نماینده رییس جمهور در این شهر بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به بخش مرکزی قم تاکید کرد: تبدیل‌شدن بخش مرکزی به دو بخش و طرح گازرسانی به روستا‌های بخش مرکزی و اصلاح روکش آسفالت محور قم - قنوات جزء مصوبات سفر رییس جمهور به قم خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به طرح‌های رهاشده را اولویت اول برنامه‌های هیئت دولت در سفر به قم عنوان کرد.

پیگیری مطالبات مردمی درباره کمبود فضای فرهنگی بخش مرکزی و شهر قنوات، بررسی کمبود‌های بخش بهداشت و درمان، طرح‌های آب رسانی و گاز رسانی به روستا‌های بخش مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به قنوات قم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *