واژگونی ۲۰۶ پس از برخورد با جداول کناری بزرگراه

13:38 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۸۹۲
پلیس بزرگراه راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

- بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: مقارن ساعت ۱۷ بعد از ظهر دیروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شیخ فضل الله بعد از پل ستارخان، یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج می‌گردد.

وی ادامه داد: این خودرو پس از آنکه بشدت با جداول کناری این مسیر برخورد می‌کند واژگون شده و به همین صورت چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و بالاخره متوقف می‌گردد.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داد و این راننده را که دچار مصدومیت جزیی و سطحی شده بود به کنار راه هدایت و این خودرو را توسط جرثقیل به محل ایمن انتقال دادند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمانید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کرده و قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *