تاکید معاون مطبوعاتی بر اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در ارتقای سواد رسانه‌ای مدیران

9:26 - 16 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۸۶۴
فرشاد مهدی‌پور، افزایش سواد رسانه‌ایِ مدیران ارشد سازمان‌ها را از اولویت‌های اصلی فعالیت روابط‌عمومی‌ها دانست و گفت: با افزایش سواد رسانه‌ای و اصلاح ذهنیت و نگرش مدیران سازمان‌ها نسبت به رسانه و کارکرد‌های آن، می‌توان آسیب‌های موجود را به حداقل رساند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *