مدیر روابط عمومی مترو برگزیده جشنواره ملی انتشارات شد
محسن محمدیان مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۵ بخش؛ نحوه ارایه آثار، عکس، صفحه آرایی، مولتی مدیا و خبر به عنوان برگزیده ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور فرشاد مهدیپور معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی امروز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ در محل سالن همایشهای سازمان مدیریت صنعتی سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی برگزار شد.
در قسمت رقابتی این جشنواره بیش از ۱۵۰۰ اثر در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی - داستانسرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشنگرافیک)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت- مولتیمدیا- شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفتند و براساس رای هیات داوران، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان برگزیده ملی در نحوه ارایه آثار رتبه اول، عکس رتبه اول، صفحه آرایی رتبه دوم، مولتی مدیا رتبه دوم و در بخش خبر رتبه سوم را کسب کرد؛ و از محسن محمدیان مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدا تندیس و لوح تقدیر شد.
در قسمت رقابتی این جشنواره بیش از ۱۵۰۰ اثر در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی - داستانسرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب - نشریه داخلی - بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر - اینفوگرافی - عکس- کاریکاتور)، رسانههای دیداری و شنیداری (فیلمهای مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشنگرافیک)، رسانههای دیجیتالی (وبسایت- مولتیمدیا- شبکهها و رسانههای اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی مورد ارزیابی قرار گرفتند و براساس رای هیات داوران، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان برگزیده ملی در نحوه ارایه آثار رتبه اول، عکس رتبه اول، صفحه آرایی رتبه دوم، مولتی مدیا رتبه دوم و در بخش خبر رتبه سوم را کسب کرد؛ و از محسن محمدیان مشاور مدیر عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدا تندیس و لوح تقدیر شد.
بیشتر بخوانید:
انتصاب سه مدیر جدید در متروی پایتخت
گفتنی است این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومیها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی برگزار شد.
گفتنی است این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیتهای انتشاراتی، فرهنگسازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند نشر، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومیها، ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی و تعامل بین متخصصان و کارشناسان این عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرک بخشیدن به فعالیتهای انتشاراتی به لحاظ کیفی و کمی برگزار شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *