نکونام: با فجر نه، با زمین حافظیه شیراز بازی داشتیم/ بازی روی این زمین در شأن فوتبال ما نیست

17:55 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۴۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز با تیم فوتبال فجر بازی نداشت؛ با زمین حافظیه شیراز بازی داشت.

- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل فجرسپاسی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فولاد امروز با تیم فوتبال فجر بازی نداشت؛ با زمین حافظیه شیراز بازی داشت. از مسئولان خواهش داریم فکری برای این زمین کنند. تا صحبت می‌شود می‌گویند همه چیز حرفه‌ای است، اما در هیچ جای دنیا در چنین زمینی فوتبال برگزار نمی‌کنند.

*فجر بعد از چند سال به لیگ برتر آمده است و باید به این تیم زمین خوب داد. این تیم باید یک زمین خوب داشته باشد و فوتبال بازی کند. امروز وقتی وارد زمین شدیم تا خود را گرم کنیم، دیدیم مشغول کوتاه کردن زمین هستند. اصلا خنده‌دار است که دو روز قبل در این زمین بازی لیگ یک برگزار شده است. اصلا در این زمین فوتبال وجود ندارد و هرتیمی اینجا بازی کرده و گل‌هایی که تیم فجر زده روی اتفاقات بازی بوده است.

*بازی روی این زمین همیشه روی هوا، بکش بکش و دعوا بوده است. حیف است که روی این زمین فوتبال بازی می‌شود و با بازی روی این زمین به فوتبال بی‌احترامی کرده‌ایم. بازی روی این زمین در شأن فوتبال ما نیست و باید برای تیم فجر یک زمین خوب آماده شود. مسوولان استان باید این مساله را بخواهند. ما امروز بازی را با زمین حافظیه یک بر یک کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *