دلایل شکست پروژه ۷۰۰ میلیون دلاری ریلی در دولت دهم
رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی | آقای (الف - ر) با حمایت همه جانبه مقامات دولت گذشته ۲۲۰ میلیون دلار برای احداث خط ریلی ایران - ترکمنستان گرفت اما بدون انجام دادن کار مشخصی برای احداث این خط ریلی، متواری شد که این موضوع به لغو قرارداد پروژه بزرگ ۷۰۰ میلیون دلاری منجر شد. |
سید مسعود نصر آزادانی معاون ساخت و توسعه راهآهن | ابلاغیهای در خصوص طراحی و جانمایی مسیرها، ابنیهها، پلها، ایستگاههای بینراهی و حتی انتخاب مصالح در ساخت راهآهن و جاده، قوانین پدافند غیرعامل حتماً مدنظر قرار گیرد. |
مرتضی علی احمدی مدیركل بازرگانی و بازاریابی | اولين محموله ترانزيتی گوگرد ازبكستان از طريق ايران به پاكستان ارسال شد. |
علی نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل | احداث خطوط راهآهن "درود-خرمآباد- اندیمشک" به طول ۳۷۶ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون یورو٬ "گرگان-بجنورد-مشهد" به طول ۵۷۰ کیلومتر با ارزش یک میلیارد و ۹۱ میلیون یورو٬ "رشت-آستارا" به طول ۱۸۳ کیلومتر با ارزش ۴۵۵ میلیون یورو٬ "کرمانشاه-خسروی" به طول ۳۳۰ کیلومتر با ارزش ۴۱۲ میلیون یورو٬ "چابهار-زاهدان-بیرجند" به طول ۱۳۱۰ با ارزش یک میلیارد و ۸۰۳ میلیون یورو و "شیراز-بوشهر-عسلویه" به طول ۶۴۴ با ارزش یک میلیارد و ۷۸ میلیون یورو ۶ پروژه ریلی هستند که به عنوان فرصت سرمایهگذاری در همایش بینالمللی ۱۱ و ۱۲ مهر معرفی میشوند. |
بابک احمدی معاون ناوگان شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران | شبکه ریلی به ۱۰۴۰ لکوموتیو جدید نیازمند است و تعداد ۱۲۰ دستگاه از محل بازسازی لکوموتیوهای موجود تأمین میشود. |
روابط عمومی شرکت رجا | گردشگران آلمانی در اواسط مهر ماه به مدت ۶ روز با قطار زندگی به شهرهای مختلف ایران سفر میکنند. |
حسين عاشوري، معاون بهره برداري و سير وحركت راه آهن | حمايت از بخش خصوصی٬ بكارگيری فناوریهای جديد اطلاعاتی و سيستمهای مديريتی كارآمد و همچنين ارتقاء نظام بازرگانی و بهرهبرداری با اتخاذ روشهای مشتریمداری و افزايش نظم از جمله اقدامات راهآهن در جهت توسعه ترانزيت ريلی است. |