بازی رسانه‌ای رسول‌پناه با تاکتیک مناظره؛ سناریوی تبلیغاتی لو رفت!

16:15 - 25 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۵۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مقاومت مدیر سابق پرسپولیس در خصوص فاش کردن اتفاقات پشت پرده در دوران مدیریتی‌اش در این باشگاه به یک بازی تکراری و خسته کننده تبدیل شده است.

- رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس پس از خروج از مجموعه مدیریتی سرخپوشان پایتخت بارها موضوع مناظره با سرمربی و مدیران وقت این باشگاه را مطرح کرده، اما تاکنون با وجود درخواست‌های مکرر رسانه‌های گروهی از اظهارنظر در این ارتباط خودداری کرده و مدعی شده تا مادامی که طرفین حاضر به انجام مناظره نباشند، هیچ صحبتی در این خصوص نخواهد کرد.

بسیاری از منتقدان این رفتار رسول‌پناه را نوعی بازی رسانه‌ای قلمداد می‌کنند چون با این حربه وی همچنان نامش به عنوان چهره‌ه خبرساز ورزشی همچنان مطرح می‌شود، در حالی که اگر روال طبیعی طی شود، دیگر کسی از او یاد نمی‌کند، اما با تاکتیک آمادگی همیشگی برای مناظره، رسانه‌ها همچنان او را در زمره افراد خبرساز قرار می‌دهند.

اما به نظر می‌آید تداوم این بازی رسانه‌ای از سوی مهدی رسول‌پناه نتیجه معکوس برای وی در بر داشته باشد، مقاومت مدیر سابق در خصوص فاش کردن اتفاقات پشت پرده در دوران مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس به یک بازی تکراری و خسته کننده تبدیل شده، به همین دلیل دیگر کسی خط و نشان‌های رسول پناه را زیاد جدی نمی‌گیرد، حتی هواداران باشگاه‌های رقیب که با سرخپوشان کری خوانی بسیار سنگینی دارند.

رسول پناه اگر در صدد اصلاح شرایط موجود در ساختار مدیریتی پرسپولیس بود، پس از آنکه متوجه شد گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس تمایلی به انجام مناظره با وی ندارند، شخصاً مطالب خود را بازگو می‌کرد تا جامعه در جریان اتفاقات پشت پرده حاکم در فوتبال قرار گیرند، اما خودداری همیشگی وی از اظهارنظر درباره آنچه باعث کنار رفتنش از پرسپولیس شد نشان می‌دهد وی به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این ماجراست.

او با شناخت از لایه‌های هواداری باشگاه، روزی موقعیت حساس کنونی پرسپولیس را بهانه می‌کند و روز دیگر شروط خود برای انجام مناظره را مطرح می‌کند؛ شروطی که عملاً قابل تحقق نیست، اما با این تاکتیک همچنان خود را روی بورس نگه می‌دارد تا شاید به این ترتیب بتواند شانس خود برای بازگشت به این مجموعه را زنده نگه دارد.

فرضیه بازی روانی رسول پناه در این فقره وقتی جدی‌تر می‌شود، که کاشف به عمل می‌آید وزیر سابق ورزش و جوانان به وی توصیه می‌کند هیچ اظهارنظری در این خصوص نداشته باشد، در حالی که اگر وی اعتقاد به اصلاح امور داشت هیچ توصیه و پادرمیانی وزیر و وکیلی را در این ماجرا نمی‌پذیرفت و برای تنویر افکارعمومی حقایق را بیان می‌کرد.

اما سیر رفتار رئیس پیشین هیئت مدیره سرخپوشان پایتخت نشان می‌دهد، موضوع مناظره صرفاً کاربرد رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد تا نام آقای رئیس پیشین همچنان در محافل خبری زنده بماند. بازی رسانه‌ای و سناریوی تبلیغاتی رسول پناه وقتی جدی‌تر از هر زمانی می‌شود که او پیش از قطعی شدن حضورش در یک برنامه تلویزیونی خبر را از طریق روابط خود در اختیار برخی رسانه‌ها قرار می‌دهد تا موج تبلیغاتی وسیعی در این خصوص به راه بیفتد تا همه درباره رسول پناه و حرف‌های جنجالی او صحبت کنند در حالی که رسول پناه خود بهتر از هر کسی می‌داند هیچ خبری از مصاحبه تلویزیونی و حرف‌های جنجالی نیست!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *