نصیرزاده: دخالت در کار نظمی؟ من را قاطی این مسائل نکنید/ سرمربی تراکتور ترکیه‌ای نیست

0:45 - 19 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۸۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور گفت: هیئت مدیره استعفای جمشید نظمی را بررسی کرد و از او خواستیم برگردد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد استعفای جمشید نظمی از مدیرعاملی باشگاه تراکتور اظهار داشت: نظمی به جمع ما بر می‌گردد و نظر هیئت مدیره این بود که او برگردد. در این مقطع زمان تغییر نیست و باشگاه به همه نیروهایش احتیاج دارد و لازم است در کنار هم باشیم.

وی در مورد برخی شایعات مبنی بر دخالت در کار نظمی گفت: او اسم کسی را نیاورده و من را قاطی این مسائل نکنید. ما همه به او و باشگاه کمک می‌کنیم و تا کنون تمام اقدامات هیئت مدیره مثبت بوده است. از این پس هم همه تلاش ما بر قدرتمندتر شدن تیم است.

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور در مورد سرمربی این تیم و مطرح شدن نام دو مربی ترک تبار به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور تصریح کرد: مربی خارجی به زودی از بین چند گزینه نهایی می‌شود. سرمربی تیم ما ترک نیست و نام دو مربی ترک تباری که مطرح می‌شود در بین گزینه‌های ما وجود ندارد.

نصیرزاده با انتقاد به انتشار برخی اخبار خلاف واقع در فضای مجاری خاطرنشان کرد: این اسامی ساخته ذهن فضای مجازی است در حالی که اصل موضوع چیز دیگری است. ما پیش نویس را نوشتیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. از امروز تمرینات را شروع کردیم و مربی سر تمرین حضور دارد. باید ببینم چطور می‌توانیم در سریعترین زمان ممکن موضوع سرمربی را تمام کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *