فاطمی: هیچ چیزی جز حاشیه نمی‌تواند به تیم ملی ضربه بزند/ باید لبنان را مانند کره تصور کنیم

0:45 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: اگر در تیم ملی حاشیه نباشد و خودمان به خودمان ضربه نزنیم با این روند خوب می‌توانیم به هر حریفی غلبه کنیم.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان و سوریه اظهار داشت: تیمی مستحکم و قوی در اختیار داریم و نیمکت ما هم بسیار خوب است، در واقع دو تیم کامل در اختیار ماست و اگر در تیم ملی حاشیه نباشد و خودمان به خودمان ضربه نزنیم با این روند خوب می‌توانیم بر هر حریفی غلبه کنیم. فکر نمی‌کنم لبنان و سوریه بتوانند رقبای قابلی برای بچه‌های ما باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا منظور شما مشاجره لفظی طارمی با اسکوچیچ است؟» گفت: به هر حال مهدی طارمی از مهاجمان تراز اول جهان است و خیلی فراتر از آسیا است. او از لحاظ اخلاقی هم بازیکن خوبی است و بحث با اسکوچیچ یک سوءتفاهم بوده و امیدوارم به این مسائل دامن زده نشود و همگی فقط به فکر موفقیت تیم ملی باشیم.

*در فوتبال ۱۰۰۰ اتفاق خوب و بد می‌افتد

پیشکسوت تیم ملی درباره لزوم دست کم نگرفتن تیمی مانند لبنان تصریح کرد: ما در صدر جدول این گروه هستیم، اما نباید دلمان را به این مساله خوش کنیم. لبنان مقابل تیم بزرگ و صدرنشین گروه، قطعاً انگیزه‌ی بالایی خواهد داشت. اصلاً نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، زیرا در فوتبال ۱۰۰۰ اتفاق خوب و بد می‌افتد و می‌تواند تیم را به حاشیه ببرد.

فاطمی تصریح کرد: باید فکر کنیم می‌خواهیم مقابل کره‌جنوبی بازی کنیم و با تمام قوا به میدان برویم. از لحاظ فنی و تاکتیکی برتری محسوسی نسبت به لبنان و سوریه داریم و اگر مثل همیشه بازی کنیم می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

*با بازی نیمه دوم مقابل کره می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم

وی با اشاره به بازی مقابل کره جنوبی عنوان کرد: مقابل کره جنوبی یک گل بد از عمق دفاع خوردیم و در نیمه اول بد بازی کردیم، اما پس از دریافت گل، واکنش خوبی نشان دادیم و نیمه دوم خوب بازی کردیم و چند بار هم به تیرک زدیم و این نکته مثبتی است. فوتبالی که در نیمه دوم مقابل کره انجام دادیم می‌تواند هر تیمی در آسیا را شکست دهد.

فراز فاطمی در پایان ضمن تشکر از مهدی مهدوی کیا و شاگردانش در تیم زیر ۲۳ سال خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کمی که در اختیار مهدوی‌کیا و شاگردانش بود و البته قرار گرفتن مقابل حریفی مانند تاجیکستان که سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال پایه انجام داده، آن‌ها توانستند صعودی مقتدرانه داشته باشند. با توجه به زمانی که تا بازی‌های مرحله دوم داریم با یک برنامه ریزی خوب می‌توانیم به آینده‌ی تیم زیر ۲۳ سال امید زیادی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *