رشد ۱۴.۵ درصدی شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به رشد ۱۴.۵ درصدی شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، از تحقق کامل شاخصهای اختصاصی سال ۱۳۹۹ این مرکز خبر داد.
خبرگزاری میزان -
- بنا به اعلام شاتا، حمیدرضا قربانزاده گفت: فرآیند ارزیابی شاخصهای عمومی واختصاصی هر ساله توسط دفتر تحول و نوسازی اداری براساس مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور و چک لیستهای شاخصهای عمومی و اختصاصی انجام میشود و فرآیند آن از طریق سامانه مدیریت عملکرد (TESMA) بصورت کاملا الکترونیکی ثبت و نتایج فرآیند این ارزیابی توسط سازمان اداری و استخدامی در جشنواره شهید رجایی اعلام میشود.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این مرکز افزود: در همین راستا دو شاخص اختصاصی این مرکز عبارتند از شاخص «متوسط مدت زمان انجام فعالیتها در زنجیره تجارت فرامرزی» در سطح ملی و شاخص «افزایش حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» نسبت به سال قبل که در سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص، سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
گفتنی است مقایسه امتیاز شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حاکی از رشد ۱۴.۵ درصدی و کسب ۱۰۰ درصد نمره و محقق شدن کامل شاخصهای مذکور است.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی این مرکز افزود: در همین راستا دو شاخص اختصاصی این مرکز عبارتند از شاخص «متوسط مدت زمان انجام فعالیتها در زنجیره تجارت فرامرزی» در سطح ملی و شاخص «افزایش حجم معاملات سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)» نسبت به سال قبل که در سطح ملی و ستادی سنجیده شده و این مرکز توانسته با کسب امتیاز کامل در هر دو شاخص، سبب رشد امتیازات خود و حوزه ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
گفتنی است مقایسه امتیاز شاخصهای اختصاصی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حاکی از رشد ۱۴.۵ درصدی و کسب ۱۰۰ درصد نمره و محقق شدن کامل شاخصهای مذکور است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *