نفرزاده: حضور یلی در ترکیب پیکان شرایط را سخت کرده بود/ امیدوارم روند بردهایمان ادامه داشته باشد

7:45 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۵۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: در بازی‌های قبلی اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتیم که با تمرین در طول هفته توانستیم در مقابل پیکان بسیار خوب سرویس بزنیم.

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی ارزشمند تیم آذرباتری ارومیه مقابل تیم پیکان مدعی و پرستاره در هفته سوم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: در هفته‌های اول و دوم طبق قرعه‌کشی مهمان بودیم و مقابل پیکان نختسنی بار که بود که میزبان بودیم. به نظرم در دو بازی قبلی مقابل فولاد سیرجان و مس رفسنجان با وجود شکست، نمایش خوبی داشتیم و با اینکه در ست‌ها امتیازات نزدیک بود، اما با برخی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کرده بودیم و همین اشتباهات فردی دلیل اصلی باختمان بودند.

وی افزود: آذرباتری تیم جوانی است و دو باخت در ابتدای لیگ کمی از نظر روحی و روانی تیم را تحت فشار قرار داده بود، ولی با صحبت‌هایی که با بازیکنانم داشتم توانستیم آن‌ها را از نظر انگیزشی به بازی با پیکان برسانیم. البته جدا از مسائل روحی و روانی سعی کردیم نسبت به دو بازی قبلی شرایطمان را تغییر دهیم. برای نمونه در بازی‌های قبلی اشتباهات زیادی در زدن سرویس داشتیم که با تمرین در طول هفته توانستیم در مقابل پیکان بسیار خوب سرویس بزنیم. همچنین تمرینات زیادی داشتیم و تا اشتباهات فردی را به حداقل برسانیم که خوشبختانه بازیکنان به خوبی بازی کردند وتوانستیم به این پیروزی روحیه‌بخش دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم آذرباتری ارومیه با اشاره به حضور پوریا یلی در ترکیب تیم پیکان خاطرنشان کرد: در ست اول دو تیم تا آخرین لحظه پا به پای هم پیش رفتند، ولی بازیکنانم با تمرکز بهتر موفق شدند به سختی ست نخست را از آن خود کنند و چه بسا اگر پیکان ست اول را می‌گرفت نتیجه نهایی بازی نیز چیز دیگری می‌شد. همچنین در این بازی پوریا یلی برای نخستین بار در پست قطر پاسور برای پیکان بازی کرد و این در حالی بود که ما تصور می‌کردیم رضا صفایی به عنوان پشت‌خط زن بازی خواهد کرد و عملا برنامه‌ریز برای حضور یلی نداشتیم. در ست سوم هم با اینکه ۲۰ بر ۱۷ از پیکان عقب بودیم، اما با سرویس بهتر، عملکرد خوب در دفاع روی تور و کاهش اشتباهات فردی موفق شدیم برنده شویم.

وی در مورد بازی با شهرداری گنبد اظهار کرد: گنبدی‌ها با اینکه تیم شایسته‌ای هستند در هر ۳ بازی قلی خود مغلوب شده‌اند و قطعا برای کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی خود مقابل ما بازی خواهند کرد. همین قطعا شرایط را سخت‌تر می‌کند. مطمئنم بازی زیبایی خواهد شد و تمام تلاشمان اینست که روند بردهایمان را ادامه دهیم.

نفرزاده در پایان در واکنش به احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: در حال حاضر بازیکنان بومی و جوان زیادی در اختیار تیم هستند و با توجه به سیاست‌گذاری باشگاه و برنامه‌ای که داریم قرار است با هین نفرات ادامه دهیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *