تقویت فضای رقابت بنگاه‌های کسب‌وکار؛ لازمه بهبود کیفیت، مطلوبیت، بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌شده/ انحصار کُشنده رقابت و عامل کاهش کیفیت کالاهاست

8:00 - 30 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۷۰۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
یک پژوهشگر حوزه خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی، گفت: انحصار بزرگ‌ترین کُشنده رقابت است و اگر در هر صنعتی انحصار ایجاد شود و بنگاه تولیدی به فروش حتمی محصولات و خدمات خود اطمینان داشته باشد در درازمدت با کاهش کیفیت و مطلوبیت مواجه خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *