پیگیری سازمان بازرسی از خودروسازان برای تحویل خودرو‌های کف کارخانه

13:43 - 24 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۴۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه خودروسازان باید ضمن ارتقاء کمی و کیفی محصولات، به سمت طراحی و تولید پلتفرم مشترک برای کاهش قیمت تمام شده محصول گام بردارند، گفت: مشکلات فعلی خودروسازان مانند خودرو‌های دارای کسری قطعه، با همدلی زنجیره تامین و جهادگران عرصه تولید حل خواهد شد.


ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
با سلام . با با ممنوعیت واردات خودرو و لوازم خانگی به ایران این فرصت طلایی در طول تاریخ برای قطعه سازان بوجود امد که بتوانند در بازار ایران و جهان حضور داشته باشند او مانند قطعه سازان چین زمینه نفوذ ایران را در بازار های داخلی و جهان بدست اوردند . شرکتهای تولید خودرو و لوازم خانگی بیش از حد نیاز در ایران وجود دارد . . انتظار این است که منبعد تلاش مدیران وزارت صنعت و مدیران استاندار ایران این باشد که بسنت رشد شرکتهای قطعه سازی و حمایت کامل از انها بروند ..خوشبختانه نیروی متخصص و شرکت های دانش بنیان زیادی در ایران وجود دارد که با حمایت و هدایت از انها می توان قظعه سازی ایران را به یکی از قطعه سازان برتر جهان تبدیل کرد . تجارب تجارت نشان می دهد سود حاصل از تولید و فروش قطعه خیلی زیادتر و چند برابر از سود فروش یک محصول می باشد . مثلا اگر در فروش خودرو 150 میلیون سود نصیب کشور شود ذر فروش قطعات ان خودرو در طول استفاده مردم 6 و یا 10 برابر قیمت ان خودرو از فروش قطعه نصییب ان کشور می شود . و در ایران اکثرایت مدیران و حتی نمایندگان همیشه بسمت واردات قطعه می روند . بنظر می رسد باید صبر کرد ایا مدیران وزارت صنعت و استاندار علاقه به تقویت قطعه سازان خواهند داد . ایا مدیران خودرو و لوازم خانگی دست از انحصار طلبی بر خواهند داشت و با قطعه سازان ایرانی همکاری خواهند کرد . چون تجربه چهار دهه نشان داده الف = فرهنگ انحصار طلبی مدیران صنایع خودرو سازی و لوازم خانگی که دوست دارند با قطعه سازان داخلی همکاری کنند همیشه بزرگترین عامل نفوذ قطعه سازان خارجی در ایران بوده و می باشد ب= تنوع بسیار زیاد محصولات در ایران نیز از عوامل بسیار مهم ترویج فرهنگ واردات در ایران هست . ج = عدم همکاری گمرک با سامانه ملی تجارت . که این امکان را برای وارد کنندگان فراهم اورده که هر زمان خواستند قطعه سازان ایرانی را به ورشکستگی و نابودی بکشانند
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
با سلام . با با ممنوعیت واردات خودرو و لوازم خانگی به ایران این فرصت طلایی در طول تاریخ برای قطعه سازان بوجود امد که بتوانند در بازار ایران و جهان حضور داشته باشند او مانند قطعه سازان چین زمینه نفوذ ایران را در بازار های داخلی و جهان بدست اوردند . شرکتهای تولید خودرو و لوازم خانگی بیش از حد نیاز در ایران وجود دارد . . انتظار این است که منبعد تلاش مدیران وزارت صنعت و مدیران استاندار ایران این باشد که بسنت رشد شرکتهای قطعه سازی و حمایت کامل از انها بروند ..خوشبختانه نیروی متخصص و شرکت های دانش بنیان زیادی در ایران وجود دارد که با حمایت و هدایت از انها می توان قظعه سازی ایران را به یکی از قطعه سازان برتر جهان تبدیل کرد . تجارب تجارت نشان می دهد سود حاصل از تولید و فروش قطعه خیلی زیادتر و چند برابر از سود فروش یک محصول می باشد . مثلا اگر در فروش خودرو 150 میلیون سود نصیب کشور شود ذر فروش قطعات ان خودرو در طول استفاده مردم 6 و یا 10 برابر قیمت ان خودرو از فروش قطعه نصییب ان کشور می شود . و در ایران اکثرایت مدیران و حتی نمایندگان همیشه بسمت واردات قطعه می روند . بنظر می رسد باید صبر کرد ایا مدیران وزارت صنعت و استاندار علاقه به تقویت قطعه سازان خواهند داد . ایا مدیران خودرو و لوازم خانگی دست از انحصار طلبی بر خواهند داشت و با قطعه سازان ایرانی همکاری خواهند کرد . چون تجربه چهار دهه نشان داده الف = فرهنگ انحصار طلبی مدیران صنایع خودرو سازی و لوازم خانگی که دوست دارند با قطعه سازان داخلی همکاری کنند همیشه بزرگترین عامل نفوذ قطعه سازان خارجی در ایران بوده و می باشد ب= تنوع بسیار زیاد محصولات در ایران نیز از عوامل بسیار مهم ترویج فرهنگ واردات در ایران هست . ج = عدم همکاری گمرک با سامانه ملی تجارت . که این امکان را برای وارد کنندگان فراهم اورده که هر زمان خواستند قطعه سازان ایرانی را به ورشکستگی و نابودی بکشانند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *