سرمربی سیاه‌جامگان: وضعیت چند بازیکن ما هنوز نامشخص است

3:00 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۵۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سیاه جامگان گفت: برای بازی مقابل پدیده هیچ محرومی نداریم، اما متاسفانه وضعیت فرزاد زامهران و میلان یووانوویچ هنوز مشخص نیست.
به گزارش گروه ورزشی ،  سعید رمضانی پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فو‌تبا‌ل پدیده مشهد، گفت: در طول تعطیلات تمرینات خوبی را داشتیم، ولی متاسفانه بازی جام حذفی ما لغو شد و از برگزاری دیدار تدارکاتی خوب محروم شدیم. به‌ هر‌ حال امیدوارم که شرایط کلی ما به سمتی پیش برود که بتوانیم از تمام امکانات خود استفاده کنیم و برنده داربی امروز (سه‌شنبه) باشیم.

وی افزود: متاسفانه برای بازی امروز با این که محرومی نداریم، اما چهار بازیکن ما از شرایط نامشخصی برخوردار دارند. سعید واسعی، مصطفی احمدی قطعا به بازی امروز مقابل پدیده مشهد نمی رسند، ولی هنوز وضعیت میلان یووانوویچ و فرزاد زامهران مشخص نیست. امیدوارم که بتوانیم از تمام توان خود در بازی فردا استفاده کنیم.

سعید رمضانی در خصوص شایعاتی مبنی بر جدایی فردین رکوعی از سیاه جامگان به خاطر مسائل مالی، خاطر‌ نشان کرد: این مربی به همراه سیاه جامگان خواهد بود و این مسائل صحت ندارد و جدایی فردین رکوعی تنها برای دیدار با همسرش است و سایر مسایلی که مطرح می‌شود صحت ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *