افزایش ۳ درصدی شکایات دریافتی و ۳۱ درصدی بررسی شکایت‌ها

16:26 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۸۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در شهریور ماه امسال ۲۰ هزار و ۲۰ فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *