آموزههای «آیت الله حسن زاده آملی» وارد کتابهای درسی میشود
رییس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی گفت: رشادتهای «شهیدعلی لندی» و آموزههای «آیت الله حسن زاده آملی» وارد کتابهای درسی میشود.
خبرگزاری میزان -
ملکی با بیان این که هدف ما از پرداختن به اقدام شجاعانه «شهید لندی»، اثرگذاری در کودکان و نوجوانان است، گفت: باید روشهایی را برای بیان این اقدام اتخاذ کرد که تأثیرگذارتر باشد. در این مورد چند روش مطرح شد که یکی بحث کاراکترسازی و شخصیتسازی است؛ بنابراین اگر میخواهیم از روش شخصیتسازی استفاده کنیم باید طوری از این شیوه بهره ببریم که شهید علی لندی تأثیر اسوهای خود را داشته باشد.
وی ضمن تسلیت رحلت آیتالله حسنزاده آملی، با اشاره به این که دانشمند عظیمالقدر و بزرگی است، بیان کرد: دفاتر تألیف مخصوصاً دفتر تألیف بخش نظری یک ظرفیتسنجی داشته باشند که ما راجع به آیتالله حسنزاده آملی در چه کتابهایی میتوانیم مطالبی را بیشتر از قبل مطرح کنیم. بهنظر میآید که در کتابهای ادبیات، معارف و حتی ریاضی از بابت ریاضیدان بودن آیتالله حسنزاده آملی میشود به ایشان پرداخت منتها این نیز به بررسی بیشتر نیاز دارد.
رییس سازمان پژوهش در پایان اظهار داشت: حسن خلق، اخلاص در عمل و عشق به یادگیری از ابعاد زندگی آیتالله حسنزاده آملی بود که در صحبتهای همکاران هم به آن اشاره شد. علامه حسنزاده آملی ذوفنون بودند و غیر از بُعد اعتقادی و عرفانی، سایر ابعاد شخصیتی نیز قابل طرح است.
-به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسن ملکی؛ گفت: فداکاری شهیدلندی در کتابهایی مانند زبان و ادبیات فارسی، آمادگی دفاعی، مطالعات اجتماعی و حتی کتابهای هنر، قابل طرح است.
ملکی با بیان این که هدف ما از پرداختن به اقدام شجاعانه «شهید لندی»، اثرگذاری در کودکان و نوجوانان است، گفت: باید روشهایی را برای بیان این اقدام اتخاذ کرد که تأثیرگذارتر باشد. در این مورد چند روش مطرح شد که یکی بحث کاراکترسازی و شخصیتسازی است؛ بنابراین اگر میخواهیم از روش شخصیتسازی استفاده کنیم باید طوری از این شیوه بهره ببریم که شهید علی لندی تأثیر اسوهای خود را داشته باشد.
وی ضمن تسلیت رحلت آیتالله حسنزاده آملی، با اشاره به این که دانشمند عظیمالقدر و بزرگی است، بیان کرد: دفاتر تألیف مخصوصاً دفتر تألیف بخش نظری یک ظرفیتسنجی داشته باشند که ما راجع به آیتالله حسنزاده آملی در چه کتابهایی میتوانیم مطالبی را بیشتر از قبل مطرح کنیم. بهنظر میآید که در کتابهای ادبیات، معارف و حتی ریاضی از بابت ریاضیدان بودن آیتالله حسنزاده آملی میشود به ایشان پرداخت منتها این نیز به بررسی بیشتر نیاز دارد.
رییس سازمان پژوهش در پایان اظهار داشت: حسن خلق، اخلاص در عمل و عشق به یادگیری از ابعاد زندگی آیتالله حسنزاده آملی بود که در صحبتهای همکاران هم به آن اشاره شد. علامه حسنزاده آملی ذوفنون بودند و غیر از بُعد اعتقادی و عرفانی، سایر ابعاد شخصیتی نیز قابل طرح است.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *