آغاز به کار مدرسه تلوزیونی هم زمان با شروع سال تحصیلی
با حضور سرپرست وزارت آموزش وپرورش؛ زنگ بازگشایی «مدرسه تلویزیونی ایران» همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نواخته شد.
خبرگزاری میزان -
-به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در آیین نواختن زنگ بازگشایی «مدرسه تلویزیونی ایران» همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، با تبریک بازگشایی مدارس و قدردانی از تمامی عوامل و دست اندرکاران مدرسه تلویزیونی، که در عرصه «آموزش رسانه ای» و «صدا وسیما» فعالیت میکنند، اظهار کرد: با تلاش مسئولان و راه اندازی «مدرسه تلویزیونی» موفق شدیم در کوتاهترین زمان بعد از شیوع کرونا، شاهد استمرار آموزش در مدرسهای به وسعت ایران باشیم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: «مدرسه تلویزیونی» به پهنای کشور ایران و عظمتش، فرصت های ارزشمندی را فرا روی نظام جمهوری اسلامی، قرار داد و سه نقش مهم را در امر استمرارآموزش در دوران کرونا و در زمان عدم حضور دانش آموزان در مدارس، ایفا کرد.
وی افزود: نقش اول «مدرسه تلویزیونی ایران»، همان نقش اصلی مورد استفاده همه دانش آموزان در بهره برداری از آموزش است، نقش دوم، نقش «مکمل درسی» و در نهایت مدرسه تلویزیونی توانست در نقش هایی که «جایگاه الگویی» برای همکاران و معلمان، دارد؛ ظاهر شود.
وی با اشاره به این که روش های تدریس انجام شده در مدرسه تلویزیونی، یکی از بهترین روش های تدریس است، گفت: تدریس های ارائه شده در مدرسه تلویزیونی یکی از بهترین و قوی ترین ارائه ها، با وجود با تجربه ترین معلمان است و می توان گفت یکی از بهترین کارهایی که در دوران کرونا برای «برقراری عدالت آموزشی» انجام شد، همین ایجاد «مدرسه تلویزیونی» بود.
کاظمی ادامه داد: آینده نظام تعلیم و تربیت به سه رکن اساسی وابسته است که یکی از آنها «مدرسه تلویزیونی»، رکن دوم «بستر فضای مجازی و شبکه شاد» و رکن سوم «آموزش حضوری» در مدرسه است که این سه رکن مهم و اساسی، از این پس مکمل هم هستند و هیچکدام به تنهایی نمی توانند اهداف نظام تعلیم و تربیت را به مقصود برسانند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که «مدرسه تلویزیونی» یک مدرسه پر افتخار و مؤثر در ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی بوده، گفت: «عدالت» به واسطه پوشش 98 درصدی صدا و سیما در سراسر کشور و «کیفیت» به دلیل این که معلمان این مدرسه از با تجربه ترین و فنی ترین معلمان مدارس بودند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: «مدرسه تلویزیونی» به پهنای کشور ایران و عظمتش، فرصت های ارزشمندی را فرا روی نظام جمهوری اسلامی، قرار داد و سه نقش مهم را در امر استمرارآموزش در دوران کرونا و در زمان عدم حضور دانش آموزان در مدارس، ایفا کرد.
وی افزود: نقش اول «مدرسه تلویزیونی ایران»، همان نقش اصلی مورد استفاده همه دانش آموزان در بهره برداری از آموزش است، نقش دوم، نقش «مکمل درسی» و در نهایت مدرسه تلویزیونی توانست در نقش هایی که «جایگاه الگویی» برای همکاران و معلمان، دارد؛ ظاهر شود.
وی با اشاره به این که روش های تدریس انجام شده در مدرسه تلویزیونی، یکی از بهترین روش های تدریس است، گفت: تدریس های ارائه شده در مدرسه تلویزیونی یکی از بهترین و قوی ترین ارائه ها، با وجود با تجربه ترین معلمان است و می توان گفت یکی از بهترین کارهایی که در دوران کرونا برای «برقراری عدالت آموزشی» انجام شد، همین ایجاد «مدرسه تلویزیونی» بود.
کاظمی ادامه داد: آینده نظام تعلیم و تربیت به سه رکن اساسی وابسته است که یکی از آنها «مدرسه تلویزیونی»، رکن دوم «بستر فضای مجازی و شبکه شاد» و رکن سوم «آموزش حضوری» در مدرسه است که این سه رکن مهم و اساسی، از این پس مکمل هم هستند و هیچکدام به تنهایی نمی توانند اهداف نظام تعلیم و تربیت را به مقصود برسانند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که «مدرسه تلویزیونی» یک مدرسه پر افتخار و مؤثر در ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی بوده، گفت: «عدالت» به واسطه پوشش 98 درصدی صدا و سیما در سراسر کشور و «کیفیت» به دلیل این که معلمان این مدرسه از با تجربه ترین و فنی ترین معلمان مدارس بودند.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *