کندی حرکت خودرو‌ها به علت ریزش نخاله

11:47 - 25 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۸۴۳۱
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از ریزش نخاله از یک دستگاه کامیون در حال حرکت در بزرگراه بابایی خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مجید رنجبر ضمن بیان این خبر گفت: شب گذشته در لاین میانی بزرگراه بابایی غرب به شرق بعد از هنگام لاین کندرو، ریزش نخاله و سنگ از روی یک دستگاه کامیون باری در حال حرکت باعث کندی حرکت و ایجاد خطر برای دیگر خودرو‌ها شد.

وی ادامه داد: ریزش این نخاله‌ها از این کامیون در حال حرکت به علت عدم مهار صحیح حمل بار، باعث پخش شدن این نخاله‌ها در لاین میانی این بزرگراه شد که باعث کندی حرکت در این محدوده گردید.

رنجبر گفت: به همین دلیل و بلافاصله تیم منطقه ۲۵ بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ در این محدوده حاضر و نسبت به توقف و توجه به راننده این کامیون اقدام و نسبت به به هدایت رانندگان به لاین صحیح با اشاره با سوت و راکت مشعول شدند.
 
بیشتر بخوانید:

وی بیان داشت: راننده این کامیون مورد اعمال قانون قرار گرفت و مکلف شد نخاله‌های ریخته شده در آن محدوده را با کمک همراهان خود جمع آوری نماید.

رنجبر گفت: جهت پاکسازی نهایی با هماهنگی‌های صورت گرفته بلافاصله عوامل شهرداری در محل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند.

وی در پایان از رانندگان حمل بار خواست در صورت حمل بار‌هایی که در معرض باد پخش می‌شوند حتما از مهار آن‌ها مطمئن شده و قبل از حرکت از محکم بودن و عدم جابجایی بار اطمینان حاصل کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *