رئیس دیوان عدالت اداری: ارتقاء رضایتمندی عمومی ارباب رجوع از اولویتهای دیوان میباشد
رئیس دیوان عدالت اداری در نشست هماندیشی با مدیران دفاتر شعب، ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویتهای دیوان دانست.
خبرگزاری میزان -
- حجتالاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در نشست هم اندیشی مدیران دفاتر شعب دیوان عدالت اداری به بررسی ارائه راهکارها، نظرات و پیشنهادات از سوی کارکنان پرداخت و گفت: به دنبال اجرای برنامههای تحولی هستیم تا با کمک شما بتوانیم جایگاه خوب دیوان را به جایگاه عالی ارتقاء دهیم.
رئیس دیوان عدالت اداری ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویتهای دیوان دانست و افزود: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد تا مردم با احساس رضایت از دیوان خارج شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اکثر سازمانها و دستگاه اجرایی مشترک است، گفت: باید در برابر مشکلات ایستادگی کرد تا از آن سربلند خارج شویم چرا که هرگز یک زندگی ایده آل بدون دست و پنجه نرم کردن با مشکلات برای انسان بوجود نمیآید.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ضرورت دارد کارکنان نظام اداری خود را خدمتگزار و کارگزار مردم بدانند، گفت: زمانی که دید کارکنان به مردم، مافوق مسائل مادی بوده و اصلاح شود کار کردن به مثابه خدمت نمودن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در ادارات میشود.
در ادامه مدیران دفاتر شعب حاضر در این نشست به بیان مشکلات، سوالات، نظرات، پیشنهادات و دیدگاههای مورد نظر خود پرداختند و رئیس دیوان عدالت اداری نیز به طور شفاف پاسخهای لازم و رهنمودهای مناسب را ارائه نمود؛ که اهم موضوعات حول محورهایی شامل: حجم کاری بسیار بالا، کندی و قطعی سیستم، اجرای احکام دیوان از سوی دستگاههای اجرایی، پاسخگویی به ارباب رجوع بود.
رئیس دیوان عدالت اداری ارتقای رضایتمندی عمومی ارباب رجوع را از اولویتهای دیوان دانست و افزود: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد تا مردم با احساس رضایت از دیوان خارج شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اکثر سازمانها و دستگاه اجرایی مشترک است، گفت: باید در برابر مشکلات ایستادگی کرد تا از آن سربلند خارج شویم چرا که هرگز یک زندگی ایده آل بدون دست و پنجه نرم کردن با مشکلات برای انسان بوجود نمیآید.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ضرورت دارد کارکنان نظام اداری خود را خدمتگزار و کارگزار مردم بدانند، گفت: زمانی که دید کارکنان به مردم، مافوق مسائل مادی بوده و اصلاح شود کار کردن به مثابه خدمت نمودن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در ادارات میشود.
در ادامه مدیران دفاتر شعب حاضر در این نشست به بیان مشکلات، سوالات، نظرات، پیشنهادات و دیدگاههای مورد نظر خود پرداختند و رئیس دیوان عدالت اداری نیز به طور شفاف پاسخهای لازم و رهنمودهای مناسب را ارائه نمود؛ که اهم موضوعات حول محورهایی شامل: حجم کاری بسیار بالا، کندی و قطعی سیستم، اجرای احکام دیوان از سوی دستگاههای اجرایی، پاسخگویی به ارباب رجوع بود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *