حمایت نایب رییس فدراسیون کاراته از سرمربی تیم‌ملی

10:01 - 21 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۶۳۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خبرگزاری میزان - نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته در دفاع از عملکرد سرمربی تیم‌ملی گفت: تیم ملی بدون بازی تدارکاتی و با تغییرات بسیار راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
عشرت شاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی در خصوص فریبا بداغی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: بداغی از مربیان خوب کاراته ایران است و کارنامه موفقی دارد و قطعا حمایت می شود.

وی افزود: باید این موضوع را در نظر داشته باشیم 50 درصد تیم ملی بانوان در مقایسه با دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا تغییر یافته بود و نمی توان گفت که تیم ملی عملکرد ضعیفی در این دوره از پیکارهای آسیایی داشت. ملی پوشان ایران میدان تدارکاتی قبل از رقابت های قهرمانی آسیایی نداشتند.

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته درباره رقابت های قهرمانی آسیا در ژاپن گفت: در کشوری که قهرمان جهان است مسابقه دادیم و سطح فنی رقابت ها بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: میزبانی که از ژاپنی‌ها انتظار داشتیم را ندیدیم چون از همان روز اول برنامه مسابقات تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، شاه‌محمدی در خصوص نتایج تیم ملی کاراته بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا در مقایسه با دوره قبل این پیکارها گفت: نمی توانیم این دو رقابت را با هم مقایسه کنیم چون ژاپنی ها برای قهرمانی برنامه ریزی کرده بودند. در دوره گذشته ژاپنی‌ها در بخش کومیته تیمی شرکت نداشتند و ایران قهرمان این بخش شد، اما در این دوره ژاپن با قدرت کامل قهرمان مسابقات تیمی شد.

او ادامه داد: بانوان ایران در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال طلا شد اما در این دوره تنها یک مدال طلا در بخش بانوان و یک مدال طلا در بخش مردان گرفت و در مقابل ژاپنی ها 9 مدال طلا در مجموع بدست آوردند.

شاه‌محمدی درباره داوری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به هر حال شرایط میزبانی طوری بود که ژاپن هر کارت اعتراضی را ارائه می داد، با کسب امتیاز همراه می شد در حالیکه حق کشی در مسابقه رزیتا علیپور کاملا در این مورد مشهود بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *