آزادی ۶ زندانی با کمک خیرین در شهرستان ملکان

17:01 - 13 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۴۷۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان ملکان: گفت: به همت خیرین با کمک ۶۵۰ میلیون ریالی ۶ نفر از زندانیان محکومین مالی به محکوم به حبس آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جعفر الفنده، رئیس دادگستری شهرستان ملکان در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه خیرین با پرداخت بدهی شش نفر از زندانیان محکومین مالی به حبس آن‌ها پایان دادند، اظهار داشت: خیرین نیکوکار با پرداخت مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کردند و زندانیان به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: کمک خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند یک اقدام نیکوست که اثرات بسیاری را در روحیه خانواده این زندانیان برجای می‌گذارد و بطور قطع رضایت الهی را نیز به دنبال دارد.

رئیس دادگستری شهرستان ملکان ادامه داد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تلاش برای بازگشت آنان به کانون خانواده، در حل بسیاری از مشکلات اجتماعی تاثیرگذار بوده و برای رسیدن به این هدف، همکاری و همدلی خیرین و مردم ضروری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای کامل دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، حضور دلسوزانه قضات در زندان، استفاده از ظرفیت خیرین، ستاد دیه و شورای حل اختلاف زندان در آزادی زندانیان از موارد مهم در کاهش جمعیت زندانیان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *