بررسی مسائل مرتبط با ثبت شرکتها با حضور معاون اسناد سازمان ثبت اسناد
در راستای سند تحول قضایی؛ مسائل مرتبط با ثبت شرکتها با حضور معاون اسناد سازمان ثبت اسناد بررسی شد.
خبرگزاری میزان -
در این همایش موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی، آرشیو الکترونیکی، مباحث مرتبط با تعیین نام کشوری و دفتر ثبت تجارتی، تعیین تکلیف شناسه ملی برخی نظامهای حرفه ای، نقش ویژه مجموعه ثبت شرکتها در بهبود فضای کسب و کار در سطح ملی و بین المللی، لزوم توسعه تکمیل و بازطراحی نرم افزارهای سامانه جامع، بررسی عملکرد استانها، رتبه بندی میانگین زمانی بخشهای تاسیس تغییرات و تعیین نام، بررسی شد؛ بنابراین این گزارش، مشکلات مطروحه در حوزههای ساختاری و اجرایی ادارات متبوعه و سایر امور مرتبط با تکالیف و صلاحیتهای ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری وفق قوانین و مقررات جاری نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وی ضمن استماع سخنان برخی از مدیران استانها و روسای ثبت شرکتها، استفاده حداکثری از کارکنان متخصص و متعهد، لزوم جبران زحمات همکاران حوزه ثبت شرکتها با تخصیص پاداش و اضافه کار متناسب برابر منابع موجود و استفاده از فضای اداری و ساختمانی مناسب و ... را در این حوزه خواستار شد و بر لزوم تسریع در توسعه و تکمیل و باز طراحی نرم افزارهای سامانه جامع ثبت شرکتها و نتیجتا هوشمند سازی توسط حوزه فناوری با همکاری بخش حرفه تاکید کرد.
کشاورز، مدیرکل ثبت شرکتها به اهم اقدامات صورت گرفته در سال جاری و اهداف مورد نظر (از جمله آرشیو الکترونیک، لزوم ساماندهی منابع انسانی، هوشمند سازی، برون سپاری فرایندها، تعیین نام، موضوعات مرتبط با سامانه جامع) در راستای تحقق برنامههای عملیاتی و سند تحول قضایی با توجه به شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان (تولید، پشتیبانیها ومانع زدایی ها) پرداخت.
- در راستای اجرای برنامههای عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و با توجه به سند تحول قضایی در حوزه ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری همایش سراسری با حضور مهدی اقبال معاون امور اسناد مدیر کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مدیران کل ثبت اسناد و املاک استانها و سایر مسئولین و روسای ادارات ثبت شرکتهای سراسر کشور با محوریت اداره کل ثبت شرکتها برگزار شد.
در این همایش موضوعات مرتبط با سند تحول قضایی، آرشیو الکترونیکی، مباحث مرتبط با تعیین نام کشوری و دفتر ثبت تجارتی، تعیین تکلیف شناسه ملی برخی نظامهای حرفه ای، نقش ویژه مجموعه ثبت شرکتها در بهبود فضای کسب و کار در سطح ملی و بین المللی، لزوم توسعه تکمیل و بازطراحی نرم افزارهای سامانه جامع، بررسی عملکرد استانها، رتبه بندی میانگین زمانی بخشهای تاسیس تغییرات و تعیین نام، بررسی شد؛ بنابراین این گزارش، مشکلات مطروحه در حوزههای ساختاری و اجرایی ادارات متبوعه و سایر امور مرتبط با تکالیف و صلاحیتهای ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری وفق قوانین و مقررات جاری نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
اقبال، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این همایش به اهمیت و نقش ویژه ثبت شرکتها در بهبود فضای کسب و کار در سطح ملی و بین المللی اشاره کرد و خواستار توجه جدی مدیران استانی به این حوزه شد.
وی ضمن استماع سخنان برخی از مدیران استانها و روسای ثبت شرکتها، استفاده حداکثری از کارکنان متخصص و متعهد، لزوم جبران زحمات همکاران حوزه ثبت شرکتها با تخصیص پاداش و اضافه کار متناسب برابر منابع موجود و استفاده از فضای اداری و ساختمانی مناسب و ... را در این حوزه خواستار شد و بر لزوم تسریع در توسعه و تکمیل و باز طراحی نرم افزارهای سامانه جامع ثبت شرکتها و نتیجتا هوشمند سازی توسط حوزه فناوری با همکاری بخش حرفه تاکید کرد.
کشاورز، مدیرکل ثبت شرکتها به اهم اقدامات صورت گرفته در سال جاری و اهداف مورد نظر (از جمله آرشیو الکترونیک، لزوم ساماندهی منابع انسانی، هوشمند سازی، برون سپاری فرایندها، تعیین نام، موضوعات مرتبط با سامانه جامع) در راستای تحقق برنامههای عملیاتی و سند تحول قضایی با توجه به شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان (تولید، پشتیبانیها ومانع زدایی ها) پرداخت.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *