اعلام شرط معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه
مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: شرط برخورداری از معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه، نامنویسی در سامانه معرفیشده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.
- بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مریم السادات میرمالک ثانی تاکید کرد: موسسات خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی براساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاستهای حمایتی باید در سامانه tab17.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
وی گفت: موسسات خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حسابهای درخواستی را تکمیل کنند.
میرمالک افزود: طبق دستور العمل، مقرر شده است از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد موسسات خیریه، تمامی پرداختهای حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گزارش پرداختها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال میشود.
وی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان امضای موسسه میتوانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر اساس دادههای پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.
میرمالک با اشاره به اینکه راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل رویت است اظهار داشت: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰ برای پاسخگویی به مخاطبان پیش بینی شده است.
مدیر کل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: متقاضیان میتوانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.
وی تصریح کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام خواهد شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *