فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: به گونهای مدیریت کنیم که سربازارن نسبت به آینده خوشبین باشند
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در آموزههای دینی و ملی سرباز از جایگاه و حرمت بالایی برخوردار است و به همین دلیل شأن سربازان در تمامی مراکز نظامی باید حفظ شود. ما وظیفه داریم، محیط خدمت سربازی را به گونهای مدیریت کنیم تا این عزیزان نسبت به آینده و نظام خوشبین باشند.
خبرگزاری میزان -
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحیفرد در آیین ترفیع درجه سرتیپ دومی سه تن از فرماندهان این نیرو، گفت: در آموزههای دینی و ملی سرباز از جایگاه و حرمت بالایی برخوردار است و این شأن برای سربازان در تمامی مراکز نظامی باید حفظ شود.
وی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر رسیدگی به وضعیت سربازان، افزود: در آموزههای دینی و ملی، سرباز از جایگاه و حرمت بالایی برخوردار است و این شأن برای سربازان در تمامی مراکز نظامی باید حفظ شود. در بهکارگیری کارکنان وظیفه دقت شود، بهطور مثال، سربازان تحصیلکرده در مقاطع مختلف، باید در قسمتهای متناسب با خود، خدمت کنند. ما وظیفه داریم، محیط خدمت سربازی را به گونهای مدیریت کنیم تا این عزیزان نسبت به آینده و نظام خوشبین باشند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رعایت اخلاق نیکو را یکی از مهمترین نکات در منش اسلامی و انسانی دانست و اظهار داشت: نباید در برخورد و رعایت آداب و اخلاق، تفاوتی میان سرباز و امیر باشد. باید در مراحل مختلف کاری، برخورد به گونهای باشد که نارضایتی و ناراحتی برای کسی به وجود نیاید. حتی در مواردی که کاری از دست انسان برنمیآید، باید با لحن و زبان نیکو با فرد متقاضی برخورد شود.
وی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر رسیدگی به وضعیت سربازان، افزود: در آموزههای دینی و ملی، سرباز از جایگاه و حرمت بالایی برخوردار است و این شأن برای سربازان در تمامی مراکز نظامی باید حفظ شود. در بهکارگیری کارکنان وظیفه دقت شود، بهطور مثال، سربازان تحصیلکرده در مقاطع مختلف، باید در قسمتهای متناسب با خود، خدمت کنند. ما وظیفه داریم، محیط خدمت سربازی را به گونهای مدیریت کنیم تا این عزیزان نسبت به آینده و نظام خوشبین باشند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش رعایت اخلاق نیکو را یکی از مهمترین نکات در منش اسلامی و انسانی دانست و اظهار داشت: نباید در برخورد و رعایت آداب و اخلاق، تفاوتی میان سرباز و امیر باشد. باید در مراحل مختلف کاری، برخورد به گونهای باشد که نارضایتی و ناراحتی برای کسی به وجود نیاید. حتی در مواردی که کاری از دست انسان برنمیآید، باید با لحن و زبان نیکو با فرد متقاضی برخورد شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *