زنده‌روح: با کیفیت بازی کردیم و آلومینیوم را شکست دادیم / در مرحله بعد کارمان سخت‌تر است

13:12 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان گفت: از همان دقایق اول بازی مقابل آلومینیوم خوب شروع کردیم و با همان کیفیت تا آخر مسابقه ادامه دادیم و پیروز شدیم.

احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با میزان در خصوص پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل آلومینیوم اراک در جام‌حذفی اظهار داشت:  تقابل گل‌گهر و آلومینیوم خیلی زیبا بود. ما از همان دقایق اول بازی خوب شروع کردیم و با همان کیفیت تا آخر مسابقه ادامه دادیم و پیروز شدیم. البته قبول دارم که در یک صحنه با اشتباه خودمان گل دریافت کردیم، اما بازیکنان بعد دریافت گل تمرکزشان را حفظ کردند و توانستیم برنامه‌های خودمان را به خوبی اجرا کنیم.

وی در خصوص گلزنی در این بازی گفت: زحمت تک تک بازیکنان بود که توسط من تبدیل به گل شد. آنها موقعیت ایجاد کردند و من توانتسم زحمت‌شان را به ثمر برسانم. امیدوارم باز هم بتوانم برای تیم موثر باشم. 

کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص ارزیابی رقبا و رویارویی با آنها در مرحله بعدی جام حذفی تصریح کرد: قطعاً تیم‌های رقیب کیفیت بالایی داشتند که به این مرحله جام حذفی رسیدند. در مراحل بعد به مراتب  کارمان خیلی سخت‌تر خواهد بود. باید همه تلاش و تمرکزمان را روی بازی‌های مرحله بعد بگذاریم تا انشاالله بازی بعدی را هم باپیروزی پشت سر بگذاریم و به فینال برسیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *