افزایش ابتلا به کرونا در روسیه و آفریقای جنوبی/ ابتلای ورزشکار المپیکی صربستان به کرونا

17:30 - 13 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۵۹۶
در شبانه روز گذشته ۲۵ هزار و ۱۴۲ مورد جدید ابتلا در روسیه شناسایی و همچنین ۶۶۳ نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

- در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در برخی کشورها، این کشور‌ها محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرده اند.

 

مشوق برای تزریق کنندگان واکسن در بلغارستان
استفان یانف، نخست وزیر موقت بلغارستان امروز گفت که کشور در حال ارائه مشوق‌هایی برای تشویق مردم این کشور برای واکسیناسیون علیه کووید-۱۹ است.

 

درخواست تشویق مردم انگلیس برای بازگشت به محل‌های کار
بیش از ۵۰ تن از مدیران کسب و کار‌های بزرگ انگلیس در نامه‌ای به بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور از او خواستند که مردم انگلیس را تشویق به بازگشت به محل‌های کارشان کند.

 

ابتلای ورزشکار المپیکی صربستان به کرونا
امروز یک مقام رسمی گفت که نتیجه آزمایش کرونای یکی از اعضای تیم قایقرانی المپیک صربستان مثبت تشخیص داده شده است. این سومین نفر مبتلا به کرونا در میان ورزشکاران المپیکی است.

 

دستور اندونزی به سازندگان دستگاه‌های اکسیژن
دولت اندونزی به سازندگان دستگاه‌های اکسیژن در این کشور دستور داده است که نیاز‌های پزشکی را در میان نیاز فزاینده بیماران کرونایی در اولویت قرار دهند.

آمار بالای ابتلا و تلفات در روسیه
بر اساس آخرین آمارها، در شبانه روز گذشته ۲۵ هزار و ۱۴۲ مورد جدید ابتلا در روسیه شناسایی و همچنین ۶۶۳ نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 

واکسیناسیون بالا در چین
به گزارش رسانه‌های چین، این کشور در طول ۲۴ ساعت توانسته ۱۲.۹ میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کند. بر اساس آمار‌ها این کشور توانسته تاکنون یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون دوز واکسن کرونا را تزریق کند.

 

استفاده اختیاری از ماسک در انگلیس
رابرت جنریک، دبیر انجمن‌های انگلیس، پیشنهاد کرد که اقدامات کنترلی در رابطه با ویروس کرونا در انگلیس، مانند الزامات قانونی استفاده از ماسک صورت در محیط‌های عمومی محصور، پس از برداشته شدن محدودیت‌ها به خود افراد واگذار شود.

 

رکورد ابتلا در آفریقای جنوبی
بر اساس آخرین آمار‌های منتشر شده توسط آفریقای جنوبی، این کشور در شبانه روز گذشته بیش از ۲۶ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده که بیشترین تعداد در این کشور از زمان آغاز همه گیری ویروس کووید-۱۹ تاکنون است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *