دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و رؤسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب

14:54 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۲۴۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزرای دفاع، جهاد و ارتباطات، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی با حضور در دفتر آیت‌‎الله سید ابراهیم رئیسی به صورت جداگانه با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.
- بنا به اعلام روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، امیر سرتیپ حاتمی، کاظم خاوازی و محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر نوبخت و اکبر کمیجانی در دیدار‌های جداگانه با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از وضعیت و اقدامات وزارتخانه‌های دفاع، جهاد و ارتباطات ارائه کردند.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که پیش از این نیز همراه با فرماندهان عالی رتبه نظامی برای تبریک پیروزی آیت‌‎الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با رئیس جمهور منتخب دیدار کرده بود، در دیدار خود گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف از جمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارائه کرد.
 
دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب
 
وزیر جهاد کشاورزی هم با تبریک پیروزی آیت‌‎الله رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد و آرزوی موفقیت برای دولت آینده گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و وضعیت کشاورزی و مهم‌ترین چالش‌ها و مسیر‌های پیش روی دولت سیزدهم برای تأمین نیاز‌های اساسی مردم از جمله گندم، مرغ و گوشت ارائه کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در دیدارش با رئیس جمهور منتخب، با تبریک انتخاب آیت‌‎الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور کشورمان و آرزوی توفیق برای وی و همکارانش در دولت آینده، از وضعیت و اقدامات این وزارتخانه به منتخب ملت گزارش داد.
 
دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب
 
دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز با تشکر از اظهار محبت وزرای دفاع، جهاد و ارتباطات و گزارش عملکرد وزارتخانه هایشان، استفاده از تجارب و همکاری همه بخش‌ها برای پیشبرد برنامه‌ها و مأموریت‌های دولتش در خدمتگزاری به مردم و بهبود وضع موجود را مورد تأکید قرار داد.
 
رؤسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی از دیگر مسئولان دولت دوازدهم بودند که برای ارائه گزارش درباره عملکرد سازمان متبوعشان به صورت جداگانه با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.
 
دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب
 
محمدباقر نوبخت در دیدار با آیت‌‎الله رئیسی ضمن تبریک انتخاب ایشان به عنوان هشتمین رئیس جمهور و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، گزارشی از وضعیت کشور و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه‌های گوناگون ارائه کرد.
 
دکتر رئیسی با تشکر از اظهار محبت رئیس سازمان برنامه و بودجه و گزارش وی درباره اقدامات این سازمان و شرایط کشور، بر لزوم تحول همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: دولت مردمی به دنبال آن است که با تغییر برخی ساختار‌ها و رویکردها، توزیع عادلانه و مدیریت بهینه امکانات و اتکا به توان داخل وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد.
 
اکبر کمیجانی رئیس کل بانک مرکزی نیز در دیدار با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از چالش‌های حوزه پولی و بانکی و وضعیت ارزی کشور ارائه کرد.
 
دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب
 
وی با تبریک پیروزی آیت‌‎الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، درباره چالش‌های حوزه پولی و بانکی و وضعیت ارزی کشور و مسائل مهم مربوط به بانک مرکزی به رئیس جمهور منتخب گزارش داد.
 
دکتر رئیسی نیز با تشکر از ابراز محبت رئیس کل بانک مرکزی و گزارش وی درباره نظام پولی و بانکی کشور، بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت برای رفع مشکلات این حوزه تأکید کرد.
 
در این دیدار، راهکار‌های اصلاح نظام مالی و تأمین منابع ارزی برای تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است تاکنون علاوه بر نوبخت و کمیجانی، تعداد دیگری از اعضای ستاد اقتصادی دولت از جمله وزرای نفت، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار‌های جداگانه با رئیس جمهور منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد این وزارتخانه‌ها گزارش داده‌اند.

دیدار وزرای دفاع، ارتباطات و جهاد و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی با رئیس جمهور منتخب
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *