رشد ۱۰۸ درصدی تعداد کل معاملات تجارت الکترونیک در ایران
واحدهای تجارت الکترونیکی ارائه کالا یا خدمات، در کنار به کارگیری وبسایت در ۷۸ درصد موارد از شبکههای اجتماعی، ۳۴ درصد از پیامرسانها و ۲۸ درصد از اپلیکیشن موبایل استفاده کردهاند.
خبرگزاری میزان -
حوزه فعالیت ۵۶ درصد واحدهای تجارت الکترونیکی دارای اینماد، «کالا» بوده و حوزههای «کالا و خدمات» و «خدمات» در رتبههای بعد به ترتیب ۲۳ و ۲۱ درصد را به خود اختصاص دادهاند.
واحدهای تجارت الکترونیکی ارائه کالا یا خدمات، در کنار به کارگیری وبسایت در ۷۸ درصد موارد از شبکههای اجتماعی، ۳۴ درصد از پیامرسانها و ۲۸ درصد از اپلیکیشن موبایل استفاده کردهاند.
از پیامرسانهای داخلی و خارجی میتوان به سروش، ایتا، بله، آیگپ، تلگرام و واتساپ نام برد و اینستاگرام نمونهای از شبکههای اجتماعی است. پیامرسانها و شبکههای اجتماعی امروزه نه تنها بهعنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و تعامل بلکه ابزاری بسیار مناسب برای درآمدزایی، بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاعرسانی اتاق اصناف ایران، روش تامین سرمایه در ۹۳ درصد واحدهای تجارت الکترونیکی ایران، سرمایهگذاری شخصی بوده است و جمع سپاری مالی با ۴ درصد، سرمایهگذاری دولتی ۳ درصد و شتابدهندهها و بخشخصوصی نیز ۳ درصد را به خود اختصاص دادهاند.
حوزه فعالیت ۵۶ درصد واحدهای تجارت الکترونیکی دارای اینماد، «کالا» بوده و حوزههای «کالا و خدمات» و «خدمات» در رتبههای بعد به ترتیب ۲۳ و ۲۱ درصد را به خود اختصاص دادهاند.
واحدهای تجارت الکترونیکی ارائه کالا یا خدمات، در کنار به کارگیری وبسایت در ۷۸ درصد موارد از شبکههای اجتماعی، ۳۴ درصد از پیامرسانها و ۲۸ درصد از اپلیکیشن موبایل استفاده کردهاند.
از پیامرسانهای داخلی و خارجی میتوان به سروش، ایتا، بله، آیگپ، تلگرام و واتساپ نام برد و اینستاگرام نمونهای از شبکههای اجتماعی است. پیامرسانها و شبکههای اجتماعی امروزه نه تنها بهعنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و تعامل بلکه ابزاری بسیار مناسب برای درآمدزایی، بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند.
- بیشتربخوانید:
-
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *