راههای اعلام نظرات و شکایات از سوی مراجعین پزشکی قانونی تهران
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: مراجعین میتوانند از شش طریق نظرات و شکایات خود را اعلام کنند.
خبرگزاری میزان -
وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبولترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: یکی از منابع نظرسنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه میکنند و نظرشان را ازاین طریق اعلام میکنند.
فروزش خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به شکایات مردم، ادارهای به نام اداره رسیدگی به شکایات در ستاد استان تهران داریم که مراجعین در صورت شکایت میتوانند حضوری به این اداره مراجعه کنند.
وی با تاکید به اینکه کار پزشکی قانونی یک کار تیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانونمدار باشیم و حرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مناسب به مراجعین است و تمامی پزشکان و کارمندان در این اداره کل سعی میکنند به مردم خدمت کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۹، تعداد۱۶۰ ملاقات عمومی به صورت رسمی توسط مدیریت استان تهران داشتهایم و 80 مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است و 20 مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه از طریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماما به مراجعین پاسخ داده شده است.
وی در ادامه گفت: تعداد ۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیامها توسط اداره بازرسی استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. تعداد ۳۴۰۰ عدد برگههای نظرسنجی به داخل صندوقهای تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی و اقدام قرار گرفته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیتالله طالقانی بعد از خیابان بهار اداره ارزبایی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه و دوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی (۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد برروی سایت استان th.lmo.ir که سئوالات از طریق استانداری به ما ارسال میشود و ما به شکل مکتوب پاسخ میدهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل باسرشماره۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ وپنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را ازطریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.
ضمنا مراجعین میتوانند روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ بامدیرکل، معاونین و روسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را بازگو کنند.
- مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ارائه نظرات و شکایات در اداره کل پزشکی قانونی استان تهران شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره و تلفن گویا و سامانه پیامکی اداره بازرسی استان تهران به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سرشماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیاز کامل و مقام برتر را کسب کند.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبولترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: یکی از منابع نظرسنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه میکنند و نظرشان را ازاین طریق اعلام میکنند.
فروزش خاطرنشان کرد: در راستای رسیدگی به شکایات مردم، ادارهای به نام اداره رسیدگی به شکایات در ستاد استان تهران داریم که مراجعین در صورت شکایت میتوانند حضوری به این اداره مراجعه کنند.
وی با تاکید به اینکه کار پزشکی قانونی یک کار تیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانونمدار باشیم و حرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی مناسب به مراجعین است و تمامی پزشکان و کارمندان در این اداره کل سعی میکنند به مردم خدمت کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: در سال ۱۳۹۹، تعداد۱۶۰ ملاقات عمومی به صورت رسمی توسط مدیریت استان تهران داشتهایم و 80 مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است و 20 مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه از طریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماما به مراجعین پاسخ داده شده است.
وی در ادامه گفت: تعداد ۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیامها توسط اداره بازرسی استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. تعداد ۳۴۰۰ عدد برگههای نظرسنجی به داخل صندوقهای تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی و اقدام قرار گرفته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیتالله طالقانی بعد از خیابان بهار اداره ارزبایی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه و دوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی (۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد برروی سایت استان th.lmo.ir که سئوالات از طریق استانداری به ما ارسال میشود و ما به شکل مکتوب پاسخ میدهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل باسرشماره۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ وپنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را ازطریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.
ضمنا مراجعین میتوانند روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ بامدیرکل، معاونین و روسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند و مشکلات خود را بازگو کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *