نیروی انتظامی اجازه برهم زدن امنیت انتخابات پیش رو را نمی‌دهد

18:12 - 11 شهريور 1394
کد خبر: ۷۲۹۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- سردار حسین اشتری با هشدار به افرادی که احتمالاً قصد بر هم زدن امنیت در انتخابات آتی را داشته باشند، عنوان کرد: برخی با سخنرانی‌ها و صحبت‌ها احتمالاً قصد بر‌هم‌ زدن امنیت انتخابات پیش‌رو را دارند که نیروی انتظامی اجازه این مسئله را نمی‌دهد.
فعالیت ناجا در شبکه‌های اجتماعی و موبایلی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی میزان، سردار حسین اشتری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که در سالن جلسه فرماندهی این نیرو در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران هر روز در حال افزایش و ارتقا بوده و نیروی انتظامی نیز به ارتقای این مهم کمک می‌کند.

وی با هشدار به افرادی که احتمالاً قصد بر هم زدن امنیت در انتخابات آتی را داشته باشند عنوان کرد: برخی با سخنرانی‌ها و صحبت‌ها احتمالاً قصد بر‌هم‌ زدن امنیت انتخابات پیش‌رو را دارند که نیروی انتظامی اجازه این مسئله را نمی‌دهد.

سردار اشتری قزوین را مهد بزرگانی همچون سردار آزادگان ابوترابی و شهیدان بابایی و رجایی عنوان و یادآور شد: مردم این استان شایسته بهترین‌ها و امنیت مطلوب هستند که نیروی انتظامی در این حوزه تلاش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه قزوین را استانی مهم، حیاتی و کریدور ارتباطی عنوان و تصریح کرد: نقش قزوین با توجه به نزدیکی به پایتخت و همچنین کریدوری و محور ارتباط بودن بین چند استان دیگر حائز اهمیت است.

همچنین سردار حسين اشتری در حاشيه آيين تكريم و معارفه فرمانده انتظامی استان گيلان در جمع خبرنگاران اولويت‌ها و برنامه‌های سال 94 پليس را تشريح كرد.

وي ارتقاء امنيت اجتماعي، اخلاقي و برخورد با شبكه‌ها و باندهاي مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان را از برنامه‌ها و دغدغه‌های اجتماعی مردم اعلام كرد و گفت: البته بايد زمينه‌ ها و بسترهای اين امور مهيا شده و مكاني براي نگهداری معتادان ايجاد شود كه نيروي انتظامي در اين راستا آمادگي شناسايی و جمع آوری معتادان را دارد.

سردار اشتری مبارزه با سرقت را يكي ديگر از اولويت‌های مهم ناجا در سال 94 عنوان کرد و گفت: با تقويت قرارگاه مبارزه با سرقت و شدت كار اين قرارگاه در پنج ماهه اول امسال، به صورت ميانگين شاهد كاهش 10 درصدي جرائم اين حوزه در سطح کشور هستيم.

وي استفاده از تكنولوژی و فناوری روز كه دقت پليس را افزايش می‌دهد از ديگر برنامه هاي نيروی انتظامی دانست و اظهار داشت: اميدواريم نتيجه همه اقدامات نيروی انتظامی امنيت، انضباط و آرامش بيشتر مردم شريف باشد.

فرمانده ناجا با اعلام اينكه كشفيات مواد مخدر در پنج ماه گذشته حدود 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است، خاطرنشان كرد: اين افزايش نشانه همكاری مسئولان و تلاش همكاران و شناسايی و برخورد با باندهای قاچاق است.

سردار اشتری در ادامه طرح مكنا را يكي از طرح هاي موفق نيروی انتظامی اعلام كرد و گفت: استان‌ها رتبه متفاوتی در اين طرح كسب كرده‌اند كه در مجموع رضايتمندی خوبي داشته‌ايم و اين طرح با قوت و دقت بيشتر ادامه دارد.

وي با اعلام اينكه يكي از وظايف اوليه پليس حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ارزش‌ها و برخورد با كساني كه هنجارشكنی و قانون‌شكنی می‌كنند، است، افزود: عفاف و حجاب يكي از اين ارزش‌ها است و پليس با قانون‌شكنان و هنجارشكنان اين حوزه برخورد مي كند.

فرمانده ناجا اقدامات پليس فتا در سال‌های اخير را نيز تشريح کرد و گفت: با توجه با رشد شبكه‌های اجتماعی و شبكه‌‌های موبايلی لازم است فعاليت‌ها در اين حوزه گسترش پيدا كند.

سردار اشتری در پايان از كشف 90 درصدي جرائم سايبری توسط پليس فتا در پنج ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: بايد در كشف جرائم از تكنولوژی جديد استفاده و به مردم در خصوص مخاطرات استفاده اشتباه از شبكه‌های مجازی آگاهی بيشتری داده شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *