هنگ کنگ میلیون‎ها دوز واکسن را از بین می‎برد

13:58 - 04 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۷۴۱۲
کشورهای جهان همچنان برای مهار شیوع کرونا به اجرای محدودیت اقدام می‎کنند.

- ترس از گسترش ویروس کرونا باعث شده است تا برخی کشور‌ها از ورود مسافران از کشور‌های دیگر جلوگیری کنند.

طرح گواهی واکسن کووید-۱۹ در ایرلند

دولت ایرلند قصد دارد طرح صدور یک گواهی واکسن کووید-۱۹ را برای کمک به شهروندانش برای تردد آزادانه در سراسر حوزه اتحادیه اروپا از اواسط ماه ژوئن، تصویب کند.

تمدید وضعیت هشدار در تایوان

دولت تایوان میزان هشدار سطح ۳ خود را در مورد شیوع کووید-۱۹ تمدید و اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته ۲۸۱ مورد محلی جدید ابتلا و ۶ جان باخته دیگر را ثبت کرده است.

ازسرگیری محدودیت‌ها در ملبورن

دومین شهر بزرگ استرالیا، یعنی ملبورن، محدودیت‌های کووید-۱۹ را دوباره ازسرگرفت، چرا که مقام‎ها در تلاش برای یافتن حلقه گمشده در شیوع جدید هستند که به ۵ مورد رسیده است.

کمترین آمار ابتلا در هند از ۱۴ آوریل

بر اساس آمار‌های منتشر شده از وزارت بهداشت هند، این کشور طی شبانه روز گذشته، ۱۹۶ هزار و ۴۲۷ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را ثبت کرده که کمترین آمار روزانه از ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) تاکنون است.

هنگ کنگ در آستانه دور ریختن دوز‌های واکسن

بر اساس گزارش‎ها، به دلیل تردید مردم هنگ کنگ در موضوع واکسیناسیون، ممکن است دولت هنگ کنگ میلیون‌ها دوز واکسن کووید-۱۹ را از بین ببرد.

نوصیه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا برای سفر به ژاپن

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا از شهروندان خود خواسته است از هرگونه سفر به ژاپن، جایی که نگرانی در مورد انواع جدید ویروس کرونا افزایش یافته، خودداری کنند.

توقف سفر‌های بدون قرنطینه از ویکتوریا به نیوزیلند

نیوزلند پس از شناسایی شدن ۵ مورد ابتلای داخلی در ایالت ویکتوریای استرالیا، طرح سفر بدون قرنطینه خود را به ویکتوریا به مدت ۳ روز متوقف کرد.

رکورد مرگ و میر در بحرین

بر اساس آمار‌های منتشر شده از سوی وزارت بهداشت بحرین، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‎اند که بیشترین میزان مرگ و میر کرونایی در این کشور است.

رکورد مرگ و میر در مالزی

آخرین آمار‌های منتشر شده در مالزی نشان می‎دهد طی شبانه روز گذشته، ۶۱ نفر در مالزی بر اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‎اند که این بیشترین آمار تلفات از زمان آغاز همه گیری این ویروس در این کشور است.

ممنوعیت ورود پرواز‌های انگلیس به اتریش

دولت اتریش قصد دارد به دلیل وجود نگرانی‌هایی درباره گسترش ویروس کووید-۱۹ در این کشور، ورد پرواز‌های انگلیس به این کشور را ممنوع کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *