پاسخگویی به ۳۵ هزار نفر از مراجعان و ۲۵ هزار تماس توسط دادسرای انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی
دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار نفر از مراجعان و بیش از ۲۵ هزار تماس در سال گذشته خبر داد.
خبرگزاری میزان -
کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفتوگو با میزان از راه اندازی سیستم اتوماسیون دادیاران انتظامی سراسر کشور با امضاء الکترونیکی خبر داد و عنوان کرد: واحد مشاوره و معاضدت در تمامی روزهای هفته در راستای خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان نیز راه اندازی شده است.
دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجموعا سه هزار و ۴۰۵ پرونده شکایت انتظامی نسبت به وکلا و کارشناسان رسمی مطرح شد و ۳۰۰ پرونده مفتوحه معوقه در سال گذشته به سرانجام رسید.
دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجموعا سه هزار و ۴۰۵ پرونده شکایت انتظامی نسبت به وکلا و کارشناسان رسمی مطرح شد و ۳۰۰ پرونده مفتوحه معوقه در سال گذشته به سرانجام رسید.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *