چگونه از شرکت برق خسارت بگیریم؟
سخنگوی صنعت برق درباره خسارات احتمالی که نوسانات برق به وسایل الکتریکی وارد میکند، توضیحاتی ارائه کرده است.
_ آنا نوشت: وسایلی که حالا با جهش قیمتها، ارزش اسمی چند برابری پیدا کردهاند و تعمیر یا خرید مجدد آنها فشار سنگینی به خانوار وارد میکند.
مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق درباره خسارات احتمالی که نوسانات برق به وسایل الکتریکی وارد میکند میگوید: «اگر اتفاقی برای تجهیزات داخلی هر بخش، به خصوص بخش خانگی افتاده باشد، بیمه این خسارت را پرداخت میکند.
او ادامه میدهد: مشترکان خسارتدیده به نشانی (https://bime.tavanir.org.ir) کنند؛ و در آن سایت فرم پر کنند تا کارشناسان بیمه خسارات را پیگیری میکنند و بعد از برآورد شدن خسارات، بیمه آن را پرداخت کند.»
او توصیه میکند: «مشترکان خسارت دیده، همچنین میتوانند وارد اپلیکیشن برق من شوند و خسارات وارد شده را گزارش کنند تا اگر نیاز است اصلاح ولتاژ در منطقه انجام شود یا اگر احتمالا همسایهها استفاده نادرست و غیرمجاز از وسایل برقی کرده باشند، اقدامات لازم انجام شود.»
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *