لزوم شناسایی مشکلات در امر خدمات رسانی قضایی
معاون اول دادستان تهران بر شناسایی و ارزیابی درست مسائل و مشکلات خدمت رسانی قضایی تاکید کرد و از آمادگی دادستانی تهران برای تحقق این امر و نیز تعامل بیشتر برای حل آسیبها در نواحی دادسرای تهران خبر داد.
خبرگزاری میزان -
وی پس از شنیدن صحبتهای سرپرست و پرسنل قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ از آمادگی دادستانی تهران برای تعامل و همراهی به منظور حل مشکلات و معضلات شعب دادسرا خبر داد و گفت: دادسرای ناحیه ۵ از پتانسیل زیادی در حوزههای مختلف برخوردار است و با داشتن قضات و دادیاران و پرسنل اداری با تجربه میتواند با مدیریت صحیح و سازماندهی و ارزیابی و نظارت دقیق این مسائل را با تلاش مضاعف و مسئولانه از میان بردارد.
رحمانیان به اهمیت نقش دادسرا در روند رسیدگی به پروندههای قضایی و خط مقدم بودن آن اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی و برطرف کردن نیازهای مردم یک موهبت است که باید با نگاه متفاوت به عنوان یک ارزش در بین پرسنل و مسئولان دستگاه قضایی در نظر گرفته شود و هر فرد در هر پست و مقامی مسئولانه به این مهم همت گمارد.
المیرا نقی زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۹ تهران، نیز در این جلسه با ارائه گزارش گروه تحقیق و بازرسی، از تلاش کادر قضایی و اداری شعب دادسرای ناحیه در پاسخگویی به مراجعان تقدیر و تشکر کرد و نکات قوت و ضعف را به منظور رفع موانع و نواقص و همچنین بهبود عملکرد در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تهران قرار داد.
در این جلسه سید حسن بنی حسینی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران به مسائل و مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: حجم بالای ورودی پروندهها و کمبود نیروی انسانی مشکلاتی را در روند رسیدگی قضایی ایجاد کرده که حل این مسائل میتواند باعث ارتقاء عملکرد شعب این دادسرا باشد.
در جریان این جلسه تعدادی از پرسنل قضایی و اداری مسائل و مشکلات خود را با معاون دادستان تهران مطرح کردند.
- احمد رحمانیان،معاون اول دادستان تهران به بررسی و ارزیابی عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران اشاره کرد و بیان داشت: این جلسه به منظور تبادل نظر و ارتقاء سطح هماهنگی و اقدامات شعب این دادسرا برای بهبود عملکرد و پیشگیری از آسیبهای احتمالی و با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ و معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۹ و پرسنل قضایی و اداری برگزار شده است.
وی پس از شنیدن صحبتهای سرپرست و پرسنل قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ از آمادگی دادستانی تهران برای تعامل و همراهی به منظور حل مشکلات و معضلات شعب دادسرا خبر داد و گفت: دادسرای ناحیه ۵ از پتانسیل زیادی در حوزههای مختلف برخوردار است و با داشتن قضات و دادیاران و پرسنل اداری با تجربه میتواند با مدیریت صحیح و سازماندهی و ارزیابی و نظارت دقیق این مسائل را با تلاش مضاعف و مسئولانه از میان بردارد.
رحمانیان به اهمیت نقش دادسرا در روند رسیدگی به پروندههای قضایی و خط مقدم بودن آن اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی و برطرف کردن نیازهای مردم یک موهبت است که باید با نگاه متفاوت به عنوان یک ارزش در بین پرسنل و مسئولان دستگاه قضایی در نظر گرفته شود و هر فرد در هر پست و مقامی مسئولانه به این مهم همت گمارد.
المیرا نقی زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۹ تهران، نیز در این جلسه با ارائه گزارش گروه تحقیق و بازرسی، از تلاش کادر قضایی و اداری شعب دادسرای ناحیه در پاسخگویی به مراجعان تقدیر و تشکر کرد و نکات قوت و ضعف را به منظور رفع موانع و نواقص و همچنین بهبود عملکرد در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تهران قرار داد.
در این جلسه سید حسن بنی حسینی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ تهران به مسائل و مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: حجم بالای ورودی پروندهها و کمبود نیروی انسانی مشکلاتی را در روند رسیدگی قضایی ایجاد کرده که حل این مسائل میتواند باعث ارتقاء عملکرد شعب این دادسرا باشد.
در جریان این جلسه تعدادی از پرسنل قضایی و اداری مسائل و مشکلات خود را با معاون دادستان تهران مطرح کردند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *