روابط عمومیهای نیروهای مسلح، خالق صحنههایی غرور آفرین و افتخارآمیزی ازعرصههای مختلف اقتدار
روابط عمومیها در سازمانها و نهادهای کشوری و لشکری نقشی بیبدیل به عنوان بازوی موثر مدیران ارشد برای تشخیص مسیر صحیح ارتباط موثر با افکار عمومی داشته و خالق صحنههایی غرورآفرین و افتخارآمیزی از عرصههای مختلف اقتدار بوده است.
خبرگزاری میزان -
در عصر ارتباطات و روزگار انفجار اطلاعات که جهان بسان اتاقی شیشهای و دهکدهای کوچک برای همگان قابل رویت است، روابط عمومیها در سازمانها و نهادهای کشوری و لشکری نقشی بی بدیل به عنوان بازوی موثر مدیران ارشد برای تشخیص مسیر صحیح ارتباط مؤثر با افکار عمومی داشته و یک بازیگر ماهر در کمک به تصمیم گیریهای راهبردی سازمانها میباشد، تا آنجا که روابط عمومی، مهمترین پل ارتباطی بین مدیران و کارکنان و مخاطبان عمومی است.
اهمیت روابط عمومی در سازمانهای دفاعی به دلیل حساسیتهای موجود در امر اطلاع رسانی حوزه نظامی در زمانی که جنگ تمام عیار رسانهای و روانی از سوی امپراطوری رسانهای استکبار در کنار تحریمهای ظالمانه برای تضعیف دستاوردهای شگرف صنعت دفاعی کشور علیه ملت ایران در جریان است، جایگاه ویژه و مؤثری داشته، تا آنجا که نقش اساسی در تصویرسازی باشکوه از اقتدار و توان دفاعی کشور ایفا نموده و نیروئی حیاتی در کمک به تصمیمگیریهای راهبردی و مدیریتی نیروهای مسلح میباشد.
بیشک تلاش پربرکت و تکلیف مدارانه روابط عمومیهای نیروهای مسلح، در سایه همراهی و همیاری دیگر بخشهای سازمانهای کشوری و لشکری صحنههایی غرور آفرین وافتخارآمیزی همچون رونمائی وساخت دهها محصول پر طمطراق صنعت دفاعی در حوزههای رزم زمینی، هوائی، دریائی، هوافضا، الکترونیک و ارائه خدمات گوناگون معیشتی و بیمهای آفریده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک فرا رسیدن، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکارن و کارکنان پر تلاش روابط عمومیهای سازمان ها، نهادها و دستگاههای کشوری و لشکری، موفقیت روز افزون آنها را در تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهان است.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی این روز را به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم
در عصر ارتباطات و روزگار انفجار اطلاعات که جهان بسان اتاقی شیشهای و دهکدهای کوچک برای همگان قابل رویت است، روابط عمومیها در سازمانها و نهادهای کشوری و لشکری نقشی بی بدیل به عنوان بازوی موثر مدیران ارشد برای تشخیص مسیر صحیح ارتباط مؤثر با افکار عمومی داشته و یک بازیگر ماهر در کمک به تصمیم گیریهای راهبردی سازمانها میباشد، تا آنجا که روابط عمومی، مهمترین پل ارتباطی بین مدیران و کارکنان و مخاطبان عمومی است.
اهمیت روابط عمومی در سازمانهای دفاعی به دلیل حساسیتهای موجود در امر اطلاع رسانی حوزه نظامی در زمانی که جنگ تمام عیار رسانهای و روانی از سوی امپراطوری رسانهای استکبار در کنار تحریمهای ظالمانه برای تضعیف دستاوردهای شگرف صنعت دفاعی کشور علیه ملت ایران در جریان است، جایگاه ویژه و مؤثری داشته، تا آنجا که نقش اساسی در تصویرسازی باشکوه از اقتدار و توان دفاعی کشور ایفا نموده و نیروئی حیاتی در کمک به تصمیمگیریهای راهبردی و مدیریتی نیروهای مسلح میباشد.
بیشک تلاش پربرکت و تکلیف مدارانه روابط عمومیهای نیروهای مسلح، در سایه همراهی و همیاری دیگر بخشهای سازمانهای کشوری و لشکری صحنههایی غرور آفرین وافتخارآمیزی همچون رونمائی وساخت دهها محصول پر طمطراق صنعت دفاعی در حوزههای رزم زمینی، هوائی، دریائی، هوافضا، الکترونیک و ارائه خدمات گوناگون معیشتی و بیمهای آفریده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک فرا رسیدن، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکارن و کارکنان پر تلاش روابط عمومیهای سازمان ها، نهادها و دستگاههای کشوری و لشکری، موفقیت روز افزون آنها را در تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهان است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *