افزایش رضایتمندی مردم هدف اجرای طرح تحول در کلانتریها
جانشین فرمانده ناجا گفت: باید یکی از دستاوردهای اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاهها، افزایش رضایتمندی مردم از نحوه دریافت خدمات انتظامی و همچنین ارتقاء جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.
خبرگزاری میزان -
- سردار قاسم رضایی در شمشین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاهها بکه با حضور روسای کمیتههای تخصصی (۱۰کمیته) در ستاد ناجا برگزار شد، افزود: کلانتریها و پاسگاهها ویترین نیروی انتظامی هستند و کارکنان این مراکز انتظامی بیشترین سطح ارتباط و تعامل با مردم را دارند. بنابر این پشتیبانی از کلانتریها و تقویت این مراکز در ابعاد گوناگون اعم از نیروی انسانی متعهد و کارآمد، تزریق امکانات لجستیکی و تجهیزات نوین همچنان از اولویتها و در دستور کار مداوم است.
وی با اشاره به ارائه سالانه بیش از ۷۰ میلیون انواع خدمات توسط نیروی انتظامی به مردم افزود: فرصت و توفیق خدمت به مردم را باید قدر بدانیم و در راستای افزایش رضایت مندی مراجعان به کلانتری و پاسگاهها نهایت تمرکز، برنامه ریزی، تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در پاسخ به این مطالبه، تاکید و توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به کلانتریها به منظور بهبود روند خدمات دهی به مراجعان، طرح تحول کاتنری و پاسگاهها از سنوات قبل کلید خورده و امروز با تکیه بر عملکرد کمیتههای ۱۰ گانه تخصصی، فرایند اصلاح روندها در این مراکز شتاب گرفته ودر ریل بهبود بخشی خدمات دهی انتظامی در کلانتریها و پاسگاهها هستیم.
سردار رضایی با بیان اینکه خروجی جلسات قرارگاه مرکزی طرح تحول کلانتریها و پاسگاهها باید تصمیمات راهبردی و عملیاتی باشد، تاکید کرد: در پی برگزاری این جلسات به هیچ وجه به دنبال "مصوبه نویسی" نیستیم؛ بلکه برآیند تصمیم گیریها باید در فرایند تحول کلانتری ها، بهبود و تعالی رفتار کارکنان و افزایش رضایت مندی مردم مشهود و محسوس باشد.
وی با اشاره به ارائه سالانه بیش از ۷۰ میلیون انواع خدمات توسط نیروی انتظامی به مردم افزود: فرصت و توفیق خدمت به مردم را باید قدر بدانیم و در راستای افزایش رضایت مندی مراجعان به کلانتری و پاسگاهها نهایت تمرکز، برنامه ریزی، تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در پاسخ به این مطالبه، تاکید و توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به کلانتریها به منظور بهبود روند خدمات دهی به مراجعان، طرح تحول کاتنری و پاسگاهها از سنوات قبل کلید خورده و امروز با تکیه بر عملکرد کمیتههای ۱۰ گانه تخصصی، فرایند اصلاح روندها در این مراکز شتاب گرفته ودر ریل بهبود بخشی خدمات دهی انتظامی در کلانتریها و پاسگاهها هستیم.
سردار رضایی با بیان اینکه خروجی جلسات قرارگاه مرکزی طرح تحول کلانتریها و پاسگاهها باید تصمیمات راهبردی و عملیاتی باشد، تاکید کرد: در پی برگزاری این جلسات به هیچ وجه به دنبال "مصوبه نویسی" نیستیم؛ بلکه برآیند تصمیم گیریها باید در فرایند تحول کلانتری ها، بهبود و تعالی رفتار کارکنان و افزایش رضایت مندی مردم مشهود و محسوس باشد.
بیشتر بخوانید:
باید برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم
وی بر لزوم بازخوردگیری، ارزیابی و نتیجه آزمایی از اهم اقدامات کمیتههای ۱۰ گانه طرح تحول کلانتری و پاسگاهها تاکید و بیان کرد: همه کمیتههای تخصصی در قبال عملیاتی شدن طرح تحولی، مسئولند و تکلیف دارند بنابر این باید اقدامات "اثرگذار" و "مشهود" انجام دهند.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: آموزشها به منظور استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان، مهارت و دانش افزایی آنان باید مستمر متناسب با سطح دربرگیری ماموریتهای فردی و سازمانی شاغلان در کلانتریها تدوین و اجرایی شود.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: باید یکی از دستاوردهای اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاهها افزایش جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.
وی بر لزوم اقدامات "روحیه بخش" و "خرسند ساز "به منظور ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان کلانتریها و پاسگاهها از جمله تخصیص اولویت ارائه امتیازهای سازمانی به این طیف از سبز پوشان ناجا تاکید و مطرح کرد: در نظر گرفتن امتیازهای سازمانی میتواند در سرعت بخشی طرح تحول کلانتریها و پاسگاهها موثر واقع شود.
وی بر لزوم بازخوردگیری، ارزیابی و نتیجه آزمایی از اهم اقدامات کمیتههای ۱۰ گانه طرح تحول کلانتری و پاسگاهها تاکید و بیان کرد: همه کمیتههای تخصصی در قبال عملیاتی شدن طرح تحولی، مسئولند و تکلیف دارند بنابر این باید اقدامات "اثرگذار" و "مشهود" انجام دهند.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: آموزشها به منظور استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان، مهارت و دانش افزایی آنان باید مستمر متناسب با سطح دربرگیری ماموریتهای فردی و سازمانی شاغلان در کلانتریها تدوین و اجرایی شود.
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: باید یکی از دستاوردهای اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاهها افزایش جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.
وی بر لزوم اقدامات "روحیه بخش" و "خرسند ساز "به منظور ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان کلانتریها و پاسگاهها از جمله تخصیص اولویت ارائه امتیازهای سازمانی به این طیف از سبز پوشان ناجا تاکید و مطرح کرد: در نظر گرفتن امتیازهای سازمانی میتواند در سرعت بخشی طرح تحول کلانتریها و پاسگاهها موثر واقع شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *