پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک

12:28 - 31 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۸۳۵۸
مدیرکل فرهنگی خبرگزاری مهر پس از انتقاد از ازدحام جمعیت یک مرکز ثبت اسناد در شرق تهران در فضای مجازی از پیگیری این مساله توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک تقدیر و تشکر کرد.
_ مصطفی وثوق کیا، مدیرکل فرهنگی خبرگزاری مهر در حساب توییتری خود از شلوغی یک مرکز ثبت اسناد در شرق تهران در روز‌های کرونایی خبر داد، این کاربر در ادامه از پیگیری انتقاد توسط دفتر ریاست سازمان ثبت نوشت و حالا در توییتی جداگانه پیگیری تلفنی روابط عمومی سازمان ثبت و وعده آن‌ها برای حل مشکل و اعلام نتیجه را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. 
 
وی از پیگیری‌های این سازمان تشکر کرد و نوشت: «خب عرض کنم که بعد از توییت اول درباره وضع نابسامان ارباب رجوع یک مرکز ثبت اسناد شرق تهران، روابط عمومی این سازمان تماس گرفتن و ضمن کسب اطلاع برای رفع آن تلاش کردند و نتایج کارشان را هم به بنده منتقل کردند این حرکت عملی در پذیرش انتقاد و تلاش برای رفع اون جای قدردانی و تشکر دارد.»
 
پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک
 
پیگیری انتقاد مطرح شده در فضای مجازی توسط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *