چرا کالای ایرانی در جهان مشتری ندارد؟

10:50 - 08 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۶۲۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان – عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به علت های سهم اندک تولیدکننده های ایرانی در بازار جهانی، گفت: توجه به برندسازی، تبلیغات، کاهش قیمت تمام شده کالا، صادرات محور بودن کالا، عدم تکرار اشتباهات گذشته، تقویت صنایع تبدیلی و فرآوری از جمله مواردی است که یک تولیدکننده باید به آن توجه داشته باشد و بی توجهی به این موارد سبب کوچک تر شدن سهم ایران از بازار جهانی می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *