برنامه ۳۵ ساله دانشگاه فرهنگیان برای تربیت دانشجو معلم
رییس دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه برنامه آموزش معلم در این دانشگاه با نگاه ۳۰ تا ۳۵ سال صورت میگیرد، گفت: باید با عبور از بحرانها و پذیرش نقدهای منصفانه زمینه دستیابی به اهداف پیش رو را تسهیل کرد.
- حسین خنیفر در پایان بیست و هفتمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریتهای استانی، پردیسها و مراکز دانشگاه فرهنگیان اهداف تحقق تعلیم و تربیت را در گرو تربیت نیروی انسانی کارآمد دانست و تصریح کرد: جذب و نگهداشت، توانمندسازی و بهروز بودن نیرو از مهمترین عوامل اثرگذار در تداوم و استمرار یک سیستم پویا به شمار میرود.
وی تاکید کرد: مسئولیت در آموزش و پرورش بس سنگین و خطیر است؛ در واقع آموزش کامل، نظارت بهموقع و کارورزی غنی از اهم عوامل در تربیت دانشجو معلم به شمار میرود.
وی با تاکید بر اولویتبندی امور در سازمان خاطر نشان کرد: خلاقیت، نوآوری و صرفهجویی از جمله معیارهای اساسی پیشرفت سازمان است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بررسی آثار برخی از وقایع همچون انقلابها صرفا پس از وقوع امکانپذیر است، افزود: پاندمی کرونا از جمله این وقایع است؛ در واقع هنر انسان، سازگاری است. چرا که سازش به معنای تسلیم، پایان و اطاعت است. اما سازگاری، تطبیق با شرایط و مصادره شرایط به نفع فرد است.
دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان تصویر نظامهای آموزشی عصر حاضر را جدید خواند و با تاکید بر ترسیم نظام آموزشی خود در این تابلو، اظهار کرد: محتوا، روش، استاد، دانشجو معلم، آزمون، نظارت، ارزیابی، بودجه، مسائل فرهنگی و فعالیتهای دانشجویی و پژوهشی باید خلاقانه، جدید و مطابق با تحولات روز باشد.
وی تاکید کرد: مسئولیت در آموزش و پرورش بس سنگین و خطیر است؛ در واقع آموزش کامل، نظارت بهموقع و کارورزی غنی از اهم عوامل در تربیت دانشجو معلم به شمار میرود.
وی با تاکید بر اولویتبندی امور در سازمان خاطر نشان کرد: خلاقیت، نوآوری و صرفهجویی از جمله معیارهای اساسی پیشرفت سازمان است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه بررسی آثار برخی از وقایع همچون انقلابها صرفا پس از وقوع امکانپذیر است، افزود: پاندمی کرونا از جمله این وقایع است؛ در واقع هنر انسان، سازگاری است. چرا که سازش به معنای تسلیم، پایان و اطاعت است. اما سازگاری، تطبیق با شرایط و مصادره شرایط به نفع فرد است.
دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان تصویر نظامهای آموزشی عصر حاضر را جدید خواند و با تاکید بر ترسیم نظام آموزشی خود در این تابلو، اظهار کرد: محتوا، روش، استاد، دانشجو معلم، آزمون، نظارت، ارزیابی، بودجه، مسائل فرهنگی و فعالیتهای دانشجویی و پژوهشی باید خلاقانه، جدید و مطابق با تحولات روز باشد.
بیشتر بخوانید:
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *