بازار گرم کمپین «نه به خرید خودروی صفر» در فضای مجازی/ خودروسازان به دنبال ایجاد عطش خرید در بازار
خبرگزاری میزان – خودروسازان با اعلام خبرهایی مبنی بر گران شدن خودرو و فروش شرایطی خودرو به دنبال بازار گرامی و ایجاد عطش خرید در بازار هستند اما مردم در نخریدن خودروهای بی کیفیت و گران جدی هستند و بازار کمپین «نه به خرید خودروی صفر» در فضای مجازی گرمتر از بازارگرمی های خودروسازان است.
نظرات بینندگان
اقاياني كه در ايران خودرو سايپا كار مي كننداگر نمي توانند خودروي باكيفيت توليد كنند، بهتر است بروند در جاهاي ديگر ...
no
منم نمیخرم از همه مردم فهیم تقاضا دارم اندکی صبر کنید
دوستان من 3 سال ماشین نخردیم چون تمام مکانیکی ها هم برید میگن ماشینای 90-91 به بعد آشغاله، چطور جاهای دیگه ماباید با خارج رقابت کنیم، ایرانی هم باید هر سال مدل جدید سوار شه نه ماشینای سال 2000 به پایین، ...
آمار کشته های ایران خودرو و سایپا در سال بیشتر از کشته شدگان زلزله بم می باشد تعجب نکنید واقعیت جامعه ما می باشد پیاده باشید اما نه سواره
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *