بازار گرم کمپین «نه به خرید خودروی صفر» در فضای مجازی/ خودروسازان به دنبال ایجاد عطش خرید در بازار

8:49 - 07 شهريور 1394
کد خبر: ۷۱۲۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان – خودروسازان با اعلام خبرهایی مبنی بر گران شدن خودرو و فروش شرایطی خودرو به دنبال بازار گرامی و ایجاد عطش خرید در بازار هستند اما مردم در نخریدن خودروهای بی کیفیت و گران جدی هستند و بازار کمپین «نه به خرید خودروی صفر» در فضای مجازی گرم‌تر از بازارگرمی های خودروسازان است.
خودروسازان به دنبال ایجاد عطش خرید در بازار/ بازار گرم کمپین «نه به خرید خودروی صفر» در فضای مجازی


اشكان
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
اقاياني كه در ايران خودرو سايپا كار مي كننداگر نمي توانند خودروي باكيفيت توليد كنند، بهتر است بروند در جاهاي ديگر ...
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
no
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
منم نمیخرم از همه مردم فهیم تقاضا دارم اندکی صبر کنید
روح اله
|
-
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
دوستان من 3 سال ماشین نخردیم چون تمام مکانیکی ها هم برید میگن ماشینای 90-91 به بعد آشغاله، چطور جاهای دیگه ماباید با خارج رقابت کنیم، ایرانی هم باید هر سال مدل جدید سوار شه نه ماشینای سال 2000 به پایین، ...
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
آمار کشته های ایران خودرو و سایپا در سال بیشتر از کشته شدگان زلزله بم می باشد تعجب نکنید واقعیت جامعه ما می باشد پیاده باشید اما نه سواره
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *