ترساندن مردم از سایهٔ جنگ، تحریم و قیمت ارز برای رأی آوری؛ مصادیق عملیات روانی/ مظلوم نمایی برای فرار از مسئولیت/ آشنایی با تکنیک‌های انتخاباتی برخی جریانات

8:01 - 04 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۰۱۹
تحلیلگر حوزه سواد رسانه‌ای معتقد است «ترس» و «مظلوم نمایی» دو تکنیک پرکاربرد در عرصۀ عملیات روانی هستند. روش‌هایی که به دفعات در سال‌های اخیر توسط برخی جریانات سیاسی کشور برای همراه کردن مردم با آن‌ها استفاده شده است. ارعاب مردم از سایهٔ جنگ، تحریم یا قیمت ارز برخی از مواردی بوده که گروهی از جریانات سیاسی با تمسک به آن‌ها، سبد رأی خود را گسترش داده‌اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *